Kuulokkeet telkkaan jossa ei ole kuulokeliitäntää

kuulokkeettelkkaan

Ostin television ja huomasin ettei siinä ole 3.5mm kuulokeliitäntää. Telkassa ei myöskään ole sisäänrakennettua bluetoothia. Kuinka saan kuulokkeet toimimaan toosan kanssa? Osaisko joku auttaa?

6

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saako telkkariin ulkoiset kaiuttimet sisäisten tilalle niin, että sisäisistä kaiuttimista ei tule ääntä ollenkaan? Jos saa niin kaiutinliitännöistä pystyy rakentelemaan kohtuullisen helposti kuulokeliitännän.

• Kuulokkeettelkkaan

Kyllä todennäköisesti saa. Pitää hankkia jonkinlainen lisäpiuha, että saa kaiuttimet kiinni. Kaiuttimissa on 3.5mm kuulokeliitäntä, joten ehkä sen kautta kuulokkeiden liittäminen televisioon onnistuu. On ihme, että kohtuullisen hintavassa (649€) SMART TV nimellä myytävässä televisiossa ei ole bluetoothia tai kuulokeliitäntää...

• ehkäpäniinkin

Saahan linjatasoisen audiosignaalin ulos av-liittimeltäkin. Siihen voi kytkeä vaikka tietokoneen kaiuttimet, joissa on kuulokeliitäntä

• RobottiKatsooTelevisiota

Minulla on tuollaiset tietokoneen kaiuttimet. Maksoi vain 20 euroa. Tinasin itse sopivan kaapelin scart-liitimen ja kaiuttimen väliin.

• siitseselviää

Vie telkkari takaisin kauppaan ja ota sellainen jossa on kuulokeliitäntä.

• InsinööriEsko

Tilaa Saksan Thomanilta halpa kuulokevahvistin, jolla voi säätää kuulokkeille tulevan signaalin voimakkuuden. Maksaa alle 20 egee. Ihan halvinkin on hyvä tuohon tarkoitukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe