niin lyhyestä virsi kaunis-....kannattaako sijoittaa vai onko markkinoilla parempia jo ? rahat olisi kasassa vaan ei viitsisi ostaa toiseksi parasta .mielipiteitä otetaann vastaan noista garminin vehkeistä.tähän mennessä on menty ihan vain sports trackerin voimalla mutta nyt himottaisi pyöräharrastukseen liittää toi garmin
garmin edge 1000 ?
5
234
Vastaukset
- Alkup_maantiepyöräi
Minusta kolmen johtavan sykemittarivalmistajan historia näkyy yhä tuotteissa. Suunto on paras kompassi, Garmin GPS ja Polar sykemittari. Eli paras tuote riippuu siitä, mikä on tarve.
- gär.min
Tuo on niin vanha jo, että en ehkä ostaisi ainakaan normaalihinnalla. Kohtahan edge 1100 pitäisi jo tulla.
- aloittaja4545
tarve on siis pyöräilyssä reititttimenä ja kunnon kohottajana ajamalla kilpaa muiden reittejä vastaan joita olen kuullut garminissa olevan :) voi kehua tpki muutakin laitetta kun tota edge 1000 jos mieleen juolahtaa
Jos oikeasti tarvitsee reititystä niin tonnisessa on isoin näyttö. Ominaisuus löytyy myös 820 mallista mutta näytön koko rajoittaa, muuten löytyy Strava segmentit ym. ominaisuudet kuten jo 520:stäkin.
- aloittaja2323
kiitoksia velogi asiallisesta vastauksesta! tässä nyt ollaan vähän kahden vaiheilla että tilatako kyseinen kapistus vai tyytyä tuohon sportstrackerin premiun versioon joka mulla on käytössä kera sykevyön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826