Tuli nusautettua neljän lapsen äitiä ja tarvis saada vähän lisää paksuuta? Mitat nyt 20/15. Oisko mtn parempia keinoja ku penispumppu?
Miten lisää paksuutta?
5
384
Vastaukset
- gyro
Osta sellanen seksilelu mihin mulkku tökätään sisään. siitä saa ainakin osaan mulkkua lisäpaksuutta. Miks mainitsit naisen lapsimäärän? Itekkin oon kerran sipassut viiden lapsen äitiä, ja tiukempi tavara sillä oli kuin jollain lapsettomilla hoidoillani.
Pakko yhtyä edelliseen. Omakin kokemukseni on sama, viiden lapsen äidiltä olen saanut elämäni tiukinta pimppaa, kun taas lapsettomat naisen kanssa on tuntunut siltä että reunoja joutuu oikein etsimään. Siis taas kerran, naisen alapään lihasten kunto on tärkeämpää kuin molosi paksuus.
- Tee-kuten-moni
On. Työnnä mittaa syvemmälle perseeseen ja laita toinenkin peukku mitan js nakkisi väliin.
- bluehawkman77
no voi helveta,mitä sä nyt tollasten löysäpillujen kanssa elämääs tuhlaat????heivaa se eukko ny heti.
- Niinpä-niin-joo
Sinä nusautit nelisormista koraas ja siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745