Hei,
olen 13-vuotias tyttö. Aina välillä pimpissäni tuntuu epämiellyttävää pistelyä, tai ei pistelyä, mutta tuntuu kuin siellä olisi jokin tikku....mutta ei ole.
Valkovuotoa on mutta kuukautisia ei vielä.
Mistä kyse?
Pimppi pistelee?
11
863
Vastaukset
- Masa_kärnä
Jos tuun nussii kipu katoo
- jjkghkghkl
Tämä on totta.
alapään karvoitus alkaa kasvaa, kun karva tunkeutuu karvatupesta ja tulee ihon läpi se tekee tuon pistelyn niin pojille kuin tytöille
- Tiedän_kaiken_
Olen itse n.12-15 iän paikkeilla tuntenut saman tyylistä pistelyä. En halua yleistää että kaikilla olisi sama vaiva mutta olen jutellut monien kanssa asiasta ja saman laista on ollut ja "merkit" täsmänneet :).
En haluaisi kertoa kovin tarkasti, mutta jotta ymmärtäisit, niin minun täytynee...
Olin seurustellut erään pojan kanssa. Pari vuotta oli nuorempi. Erosimme kun olimme seurustelleet 2-4 kk. Syy oli se että hän halusi seksiä. Minä taas en. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta. Hän raiskasi minut. On kaksi syytä miksi ehkä pimppiäni pistelee. Toinen on mahdollisempi.
1. Hän hankasi ennen varsinaista yhdyntää pippeliään pimpissäni tunnista kolmeen tuntiin. Hankaus oli kivuliasta. Tämä voi olla toinen syy.
2. Koska aluksi en suostunut yhdyntään hän leikkasi karvoitustani. Se sattui. Koskaan ei saisi karvoitusta itse käsin repiä tai leikata tavallisilla saksilla. Tämä on todellisempi syy.
SAMOJA TUNTEMUKSIA ALOITTAJALLA TAI MUILLA?- dDadaD
Hevonpaskaa, fantasia-Laaleppi
- yhtyurturt
Pistelyongelma on oire hiekkapilluisuudesta. Se vaivaa kaikkia naisia.
- hhghg
sulle alkaa kasvamaan karvat
- setätietää
...jotain rasvaa / salvaa pimpille on saatava !!!! sperma vanhin voitehista !!!!
- Persey
No onko Sulla vielä karvoja
- pimpompim
Ei pistele! Luulet vain. Unohda pimppi.
- Aloittajaaa
Tarkemmin sanottuna viiltelee....ei pahasti.
On karvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764