Onkomuita suomi-italia perheitä? onnistuin hakemaan miehen Sisiliasta ja nyt olenkin jo raskaana <3 italiaanovauveli syntyy kesällä, miettimme nimeä. Mies tekee ruokaa,on aina kotona,on tulinen rakastaja ja hyvä Papa pian syntyvälle vauvelille. Kouluja en ole käynyt mutta tämä on elämäni hienoin saavutus <3 Olen niin ylpeä
Suomi-italiaano perheet
Mariiiiiiiiia
3
282
Vastaukset
- Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiia
miehen puolelta tulossa huolehtiva mummu eli nonnalina Italiasta Suomeen pikkuista näkemään <33 pikkuinen pääsee nonnalinalle hoitoon jos väsyn
- Suomisuomiperhe
On kokemusta: mies hankkii rakastajattaren ja vaimo hoitaa lapset. Kulissiliittokin sopii hyvin myös miehelle. Erota ei voi, koska katolilaiset eivät tunne avioeroa.
Huono provo, vauva ei ole edes syntynyt ja tiedät miehen olevan hyvä papa. Hahhaa. :D - Santuccia
Kunnon italiaano antaa paljon mutta osaa myös vaatia. Kannattaa huolehtia vastavuoroisuudesta. Onnittelut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745