Mä oon niiku siis 12 v tyttö. Ja oikeest mua hävettää iha strandist tää jutska. Mä oon rakastunu 14 vuotiaasee poikaan (vai mieheen?). Kertokaa työ mitä mun pittäs tehä asialle vai jättää lojumaa. Se on ny 6 lk. nii se lähtee yläasteelle seiskalle. Aika loppuu. Ja ku musta tuntuu et mä oon punane ku paloauto ja pää ylikuumenee. HELP
Rakastuin vanhempaan
5
216
Vastaukset
- Tahdon-auttaa
Öy nöy mulla sama jutska DDDDDDD: Mut mä ainakin ajattelen (mä siis oon vitosella, en tiiä susta että oletko nelosella?) mutta ajattelen että se on vaan ihastusta tässä iässä, ja vaikka sekin "rakastais" mua tai sua, niin on aika pieni todennäköisyys että se suhde tulis kestämään. Onko tätä tunnetta jatkunu kauankin? Jos on tullu ihan äskettäin (kuten mulla), on aika varmaa mielestäni että se on ihastusta. Jos oot vitosella ja meette kaikki koulustanne samalle yläasteelle, niin hän on sitten kasilla kun menet seiskalle. Että jos tässä on nyt meneillään jotain isompaa, niin sen ehtii silloinkin selvittää kun olette molemmat vähän vanhempia. Jos olet vasta nelosella, ei hätää, hän on silloinkin yläasteelle mennessäsi vasta ysillä.
Minä ainakin aion jättää tämän asian "lojumaan", niinkuin itse asian ilmaisit.
Ja anteeksi kaikki kirjoitusvirheet jos niitä tässä oli, kirjoitin tän viestin kiireessä. Ja vaikka luulen ettet tule viestiäni varmaan koskaan näkemään, haluan nyt julkaista tämän auttaakseni muita samassa tilanteessa olevia.
Tulipas monta ja-alkuista lausetta :D - Mitäääääääh
Tota noin... ei kukaa 6 lk voi olla 14. Oon 7lk ja meen 8lk ja oon nyt 13...
- Nimimerkkaus
Jos on jääny luokallee ni sitte voi
- jdkdkdkd
mä olin kaksitoista ku menin yläasteelle nyt menossa ysille ja neljätoista
- Ihminenköhän
Me 03 tyypit ollaa helposti lähestyttävii. Meet vaa sanoo. Tosin en tiiä mis asut et siel saattaa olla eri taval asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774