Myrkkyautoja etupiha ja takapiha piukeena ja pyssymies ovella.pandiiteilla alkaa pöksyt tutisemaan.
Tehoratsia
6
424
Vastaukset
- pikkupandiidokset
istuu alahuuli wäristen pihassa autonromussa,sisään ei pääse kun myrkyt ratsaa surenpentujen kerhoiluhuonetta
- sehänolikinwissiin
pandiidoksien alaosasto taaperopandiitit?
- Sanriitti
Mikä on pandiitti? Sit toisekseen, meillä opetetaan jo peruskoulussa että kirjoitettaessa pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- Super-cool
Joka hetki ei voi oppia, enkä ees halua.Ensin enkkua ja musiikkia kuin suomea.
https://www.youtube.com/watch?v=wBgwW-W4Ww4 - paskalakit-tainneet
Harrastaa bowlingia...kuulapäät kolisseet patterissa
- Super-cool
Vika ainekirjoitus peruskoulussa oli kumppani jonka haluan. Skriivasin että fetissit joko yhdistävät tai erottavat. Komea poliisi, amerikkalaisen jalkapallon pelaaja tai palomies on mun käsitys hyvästä ihmissuhteesta. Open mielestä aineessa oli paljon kirjoitusvirheitä, mutta hyvin perusteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712