Hei
Olen aikuisopiskelija joka on lähdössä opiskelemaan tradenomiksi. Kumpi kannattaisi valita suuntautumisvaihtoehdoksi: taloushallinto vai henkilöstöhallinto?
Taloushallinto vai henkilöstöhallinto
2
250
Vastaukset
- lkjdzfhgfh
Taloushallinnon osaajille on kysyntää. Henkilöstöihmisiä puskee joka tuutista. Henkilöstöassariksi pääsee myös ilman mitään alan koulutusta, kunhan on joku koulutus pohjalla.
- 38757835
Kyllä se on juuri niin, että taloushallintoon tarvitaan oikeasti taloudenpitoa opiskelleita henkilöitä, joten sinne menevälle tradenomin koulutus on ilman muuta eduksi. Henkilöstöhallinnon yksinkertaisiin tehtaviin voi päästä tosiaan vaikka ilman koulutusta, ja vaativiin tehtäviin taas valitaan mieluummin joitakin kauppiksen tai oikiksen hotshotteja kuin muka henkilöstöhallintoa varten räätälöityjä AMK-linjoja käyneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764