Missä mun muodot on?? Siis joo on 14 vuotias ja menos kasiluokalle mut näytän v*ttu 11 vuotiaalta kakaralta. En tajuu ihmisii jotka valissaa siitä ku niiden rinnat on pienet, no mitkä mun rinnats sitten on häh? Mun rintaliivien koko on V*ttu 70a. Oon kattonu kaikkee läpi ja yrittäny syödä ja lihoo mut ei se vaan auta, löhöön sohvalla ja napostelen syön perjaattees koko ajan ja silti en lihoo grammaakaa, vihaan sitä ku on muodoton, mun siskolla oli jo kunnon xl kokoset rinnat ku se meni 7 luokalle, mä meen kasille ja hyvä että mulla edes on rinnat. Niiku eiks sen pitäs olla sillee et perii äidiltä rintojen koon ja muodon, no miks mä näytän tältä?????? Millä tuurilla musta on tullu tällänen??
miks mä oon muodoto, ruma ja hirvee pettymys?!?!?1
3
195
Vastaukset
Ehkä kehityksesi on vaan vähän myöhässä.
Oletko kysynyt äidiltäsi hänen kehittymisaikataulustaan? Sekin on monesti perinnöllistä.
Ei 14-vuotiaan tarvitse olla vielä mikään povipommi. Kyllä sinä ehdit kuolaavien poikien - ja miestenkin - katseiden kohteeksi vähemmälläkin kiireellä...- 12vee.juu
Meidän luokalla on 12 v tyttö ja mul seisoo aina sen lähel. Et se on kyllä kuuma. Kyllä 14 v pitäisi jo aikamoinen olla
12vee.juu kirjoitti:
Meidän luokalla on 12 v tyttö ja mul seisoo aina sen lähel. Et se on kyllä kuuma. Kyllä 14 v pitäisi jo aikamoinen olla
Ei pitäisi. 14-vuotiaalla tytöllä ei pitäisi olla vielä mitään kiirettä miksikään seksiobjektiksi tms. Eihän kaikilla pojillakaan kasva edes karvat vielä samassa iässä.
Lapsella pitää olla oikeus olla rauhassa lapsi. Niin henkisesti, kuin fyysisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764