Otsikossa asia: narttu koiralle nimiehdotuksia tulemaan. Siis kutsumanimi Kiitos!
nimi ehdotuksia!
8
891
Vastaukset
- JEPS
Jos urokselle vois antaa PENI , olisko nartulla paha nimi PENNI. (Vois tenavat kysellä koska siitä tulee tonni?). Itellä ollu vuosia sitten PENNI nimi koira(narttu).
- Minkeli
Minttu, Netta ja Ritu. :)
Sitten olis Pimu, Tytsy, Typy.
Ja sukunimihän käy kanssa, vaikka Mäkinen tai Nieminen tai Kolehmainen, tai sitten ihan vaan joku ei niin perinteinen sukunimi...
Ja jonkun ominaisuuden mukaanhan on hyvä nimetä, meillä on Jumbo kokonsa takia tuo toinen.
Mielikuvitusta kehiin! :D- bubu
..itse keksi nimeä? yleensä kun koiraa halutaan nimiä keksii joka päivä melkein.... o_O
- ainahan niitä löytyy..
bubu kirjoitti:
..itse keksi nimeä? yleensä kun koiraa halutaan nimiä keksii joka päivä melkein.... o_O
Luna, Nanni, Nuppu, Tomu, Nuka, Lilli, Tani yms.. toki omasta meilikuvituksesta se paras nimi omalle koiralle tulee.. :)
- heartti
omani on Viola =)
Nuoruudessani huom! uroskoiralle tuli itsestään nimeksi mussukka ..auts..oli niin mussukka ja tottui siihen nimeen.
Että kakkea sitä tapahtuu.
Tietty joskus sain kuulla minuako huusit? miehiltä kun huusin mussukkaa :D:D
Oli pieni sekarotuinen karvapallo:)))
Värienkin mukaan voit tehdä nimiä..esim. laku, lumipallo jne. murukin jopa :D
Käytännössähän nimi ei saisi olla kovinkaan pitkä:)
Onnea että koirasi saa nimen joka mielyttää kaikkia..älä kokeile monia ettei ihan sekaisin mene:)
Terkkuja sinne=) - helppo kutsua
Anna jokin sellainen, jossa on kaksoisvokaali. Lyhytvokaalinen nimi on usein huudettaessa/kutsuttaessa kuin tyly käsky ja voit joutua toistamaan sen muutaman kerran ennenkuin koira tajuaa, että sitä kutsutaan.
Kielemme on varmaankin koiran korvissa töksähtelevää yskimiseltä kuulostavaa joten vokaalivoittoinen erottuu normaalisanoista helpommin.
Eli jos päädyt vaikkapa Juliaan, muunna se Juuliaksi. Wera olisi Weera, Tina Tiina, Jane vaikkapa Jaana, jne. Tai katso sitten vokaalialkuinen: Iida, Aino, Emma, Alli, tai joku muu lyhyt.- man-legally
olisikos se jotai
- man-legally
esim belgille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699