Ja ihan ikään, rotuun, sukupuoleen tai uskontoon katsomatta...
Hyvää Juhannusta jopa heille ketkä pitävät suomalaista Juhannusta ainoana oikeana Juhannuksena sekä heille ketkä eivät Juhannukseen edes usko.
Muutaman tunnin päästä alkaa San Juanin fiesta ja ranta täyttyy kokoista ja nuotioista myös täällä.
Jumalattoman Hyvää Juhannusta vaan kaikille!
5
192
Vastaukset
Kiitos!
Hyvää juhannusta myös sinulle.
- uskova-urpo
Juhannus kokkoineen onkin oikein hyvä muistutus helvetistä tulineen. Se on mukavan valoisa ja kivan lämpöinen paikka viihtyä pidempäänkin. Sen sijaan taivaassa joudumme istuksimaan kultaisella penkillä perseet jäässä. Minä kyllä tiedän tämän varmuudella, koska keskustelen Jumalan kanssa päivittäin kaikenlaisista kuoleman jälkeen eteen tulevista käytännön asioista.
- 000000000000000000
Pakanallinen juhla sopiikin mainiosti näin keskikesällä.
Pääsevät "kaikenkarvaiset" ääliöt poukkoilemaan nuotion ympärille niin kuin kivikaudella konsanaan.- kesäsäät
Onkohan tämä "Markus" uskovainen? Mielipiteet yksi yhteen. Yle onkin uskovainen kanava, joka vastustaa pakanallisia juhlia kuten juhannusta.
https://www.youtube.com/watch?v=7RHM8gi9N1o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764