Täytän 16 tänä vuonna
Oon 183cm
Karvotusta on liikaa
Äänenmurros on
Mutta silti penikseni pituus on levossa 5-7cm ja erektiossa 12-13cm
Penis on lyhyt
6
584
Vastaukset
- hilotulpa
tule minu vokkikyrsa meila on ale me nusuta kaki kumevuoti vosu muta joo olesinisoini laskimaha hilotolpa veta kate
- SOSikyrvät
Siihen asti kyrpäs on tarpeeksi pitkä jos lenkkaris kastuu mutta jos maahankaan ei jää jälkiä olet keskustapuoleen Sippilän sukulainen tai olet kussut soinin hihattomaan berberiin josta se on juonut RUUNAN kusta Orpopirun säestyksellä
- Toimiikuitenkin
Ole huoleti. Itsellänikin on noin 12-13cm erektiossa ja olen naista saanut ja naimisissa. Kaksi lastakin on tehtynä tuolla "tyngällä".
- noworriees
Suomessa keskimääräinen peniksen pituus on erektiossa noin 13cm sekä penis kasvaa 20-vuotiaaksi asti joten ole huoleti
- viturumaisäs
vetäisit käteen homo
- eiolepieni
ei todellakaan ole nainen pitää kyllä siitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764