Moi
Olen 16 menossa amiksee ja olen palavasti ihastunut tyttöön joka on 14 menossa 8 luokalle. En ole vielä kertonut tytölle tunteitani ja siksi kirjoitankin. Onko ikäero kumminkin liian suuri vai olisiko se ihan OK.
Olen ihastunu
Ihastunutttt
1
153
Vastaukset
Hmm... Ei tuo ikäero liian suuri ole, varsinkaan kun ajattelet sitä vaikka kymmenen vuoden päästä, ei se tunnu enää silloin miltään :) Minulla on itselläinin 2v ikäeroa omaan mieheeni, eikä tunnu missään :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774