Kerrostalo, rivitalo, talo, kartano tms ?

Kiiltokuula

Olen muuttamassa Mäntyharjulle tämän vuoden puolella. Onkohan siellä paljon vapaita isohkoja taloja tai muita sentapaisia myytävänä. Rakentaisin (jos ei ole) kunto-pelisalin, av-studion, ison uima-altaan ja tietenkin palju-porejutut ym. Ehkä pienimuotoista bisnestä voisin harjoittaa eri aloilla tietenkin. Raha ei ole este.

11

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstalaiset

Voisitko jo lopettaa Copy? Nuo jutut ei ole enää hauskoja viidentoista vuoden jälkeen. Muutenkin tasosi on laskenut niistä Loster Mithar- ja NASA-spämmeistä. Lopeta vainoaminen ja turhanpäiväinen jankuttaminen.

• se-nuorimies-on-MAHTAVA

Nyt olet nolo ukko! Ei tuo ole tervejärkisen hommaa tuo tuollainen spämmääminen! Kaikkihan sen näkee että olet vain kateellinen menestyville ihmisille! Ei kannatta, keskittyisit hankkimaan samat jutut itsellesi.

• fanitanmisteriä

Pitäjän menestyjistä on todellakin syytä olla iloinen. Näkyvyyttä, rahaa, turisteja ym. Tunnetaan peräti Japanissa asti kunnan paras menestyjä.

• Pertunpimu

Mie ostan rivitalon pertunmaalta ja paan sen nimeksi as oy kopinruoska.
      Sen mie oon ansainnu.

• Tervetuloavaan

Kyllä kylältä kämppää löytyy jopa kartanoa. Fyrkkaa vain mukana paljon, nykyisenkin julkkiksen kartano on myynnissä. Hän muuttaa tekemään kokopitkiä kuvia johonkin muualle jossa kateellisuus ja ihmisten pahantahtoisuus ei ole niin kosketeltavaa kuin täällä.

• Varsin on vapaita asuntoja esim .kiepintie 9 rivitalossa ,päästiin pois muuttaa siitä oli allergia oireet tosi pahat.Reiluviikko asutto ei hometalossa iho ruvennut korjaantumaan,näppylät hävinnyt ,hengitys pelittää paremmin.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32