Pötkö kakka

EJCA

Mitä tarkoittaa kun kanilla on pötkyläkakka? En ole antanut sille mitään kosteaa ruokaa tai tietääkseni mitään kiellettyä. 20.7.2017 päivänä se kakkasi vahingossa siskoni päälle ja huomattiin että kakka oli vähän kosteampaa kuin yleensä ja pötkylä, yleensä se on ollut muron tapainen pallura joka oli erillään kuin muut pallurat muttä tnä oli myös palloja mutta ne oli vähän niinkuin kiinnikkäin? Jos jollain on tietoa niin voitko vastata?

5

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EJCA

Kiitos jos joku vastaa! Olen tosi huolissani koska tämä on eka kanini

• Trollityperä

Typerä trolli

• EJCA

Huomattiin myös että kanilla olilämpimät kotvat! Ystävälläni on ollut kaneja ja sanoi että sillä on vain kuumetta! Hän antoi neuvoksi laittaa juomapullon sisällä olevan veden joukkoon vähän sitruunan vettä hja se pikkuinen sitruunan pala tai sitten ananasta samalla jutulla! Huomattiin heti että se toimi ja hyvä niin!

• Zedä

Kuulosta umpisuolipapanoilta. Normaalisti kani syö ne, mutta jos niitä jää yli, voi ruokinnassa olla jotain vikaa. Onks pääosa kakasta kuitenkin normaalia? Minkä painoinen kani ja kuinka, paljon saa pellettiä ja tuoreita? Pellettiä sopiva määraä on noin 1rkl /painokilo päivässä ja poikasille oletetun aikuispainon mukaan.

Kannattaa suhtautua kaverisi neuvoihin vähän varauksella. Kanille ei saisi antaa sitruunaa eikä mieluusti sokerisia hedelmiä kuin hyvin vähän. Mitään apua siitä ei ainakaan kuumeeseen ole. Jos kipeä kani e suostu juoman itse, voi sitä saada houkuteltua juomn pienellä mausteella vedessä, mut muuten ihan vaan vettä tarjolle :)

• Eläimenvuoksi

Kanis ei minulla ole mutta saahan kani heinää niin paljon kun se haluaa? Onko sillä aina vettä tarjolla? Jos näin on, kannattaa vaihtaa erilaiseen pellettiin :) myös jokin tuoreruoka on voinut aiheuttaa suoleen jotakin(?) ohimenevää , mutta ettei jatkossa tulisi.(?) taas vaihteeksi haluan vaan eläimen parasta ja ajattelen kaiken tietoni kautta järkevää vastausta. En tahalteen halua vääriä tietoja jaella. Mutta toivon että olisin avuksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32