Mänttä 200-Ajo 26.8.2017

tuleekositärunkia

Onko paikkoja kun kolme pätkää??

30

3043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkisimo

missä kohtaa voi runkata

• Onhan siellä ykkösellä Kavalan pikkutiellä. Kakkonen Suluslahdessakin tarjonnee jotain. Kolmonen sitten Väärinmajassakin varmaankin jotain tarjoaa.

• Panetonen

Jokainen pätkä tarjoaa ohi ajavia autoja, joista puolistakaan ei tiedä ovatko kilpailijoita vai saattotauon aikana mökiltä kauppaan ja takaisin ajavia rallin vastustajia. Ainoastaan auton väritykset ja jossain tapauksessa äänet paljastavat kilpailijat mökkiläisistä. Kyläkisoissa vauhti ei päätä huumaa, joten on käytettävä muita aineita. Niitä saa siltä yhdeltä. Jos mielii runkia nähdä niin kannattaa suunnata edes oikeille tieosuuksille sitä jahtaamaan.

• rallitok
        Panetonen kirjoitti:

Jokainen pätkä tarjoaa ohi ajavia autoja, joista puolistakaan ei tiedä ovatko kilpailijoita vai saattotauon aikana mökiltä kauppaan ja takaisin ajavia rallin vastustajia. Ainoastaan auton väritykset ja jossain tapauksessa äänet paljastavat kilpailijat mökkiläisistä. Kyläkisoissa vauhti ei päätä huumaa, joten on käytettävä muita aineita. Niitä saa siltä yhdeltä. Jos mielii runkia nähdä niin kannattaa suunnata edes oikeille tieosuuksille sitä jahtaamaan.

Näitä ohi ajavia ralliharjoittelijoita on mennyt pariviikkoa noita teitä. Ei mikään ihme että kohta kukaan ei anna järjestää tiepätkillä näitä kisoja. Nämä etukäteisharjoittelijat pilaa koko jutun. Toisaalta lahjattomat harjoittelee. Ja vauhtia on piisannut, ja unohdettu että tie ei ole suljettu vaan vastaan voi tulla vaikka tukkiauto tai traktori. Vaaratilanteiltakaan ei ole vältytty.
        Jos seuraaviin ralleihin ei löydy pätkiä, niin siitä voi kiittää näitä etukäteis harjoittelijoita.

• tuleekohan

Tuleeko runkia?

• runkisimo

jaa runkailla runkaa kotonas

• kuulutuksetkehiin

Joko ajetaan pätkiä, mis kaikki luuraa.

• vetari1

löytyykö mistään karttaa

• vanhatjutskat

kavala-koivio-väärinmaja.

• vetari1

joo tiedetään mutta suunnat ja sulkuajat

• olikomuuuta
        vetari1 kirjoitti:

joo tiedetään mutta suunnat ja sulkuajat

kato kuulutuksista

• toistepäin

Muuten hyvä, mut järjestys väärä.

• vetari1

karttaa ei näköjään löydy mistään

• Runkipena9669

Kyllä löytyy.

• ehdisieltä

Netissä ollu jo kauan.

• vetari1

missähän päin siellä

• vetari1

löyty

• eimitään2

Eka pätkällä on joka kurvassa nauha tai oranssi traktorin rengas.

• Pervopenkalta

Paska puhetta.

• Ihanamanne

Ihanteita?

• Sorvankyrvääjä

Tukkia kukaan nähny reitillä ,tai Pirkkalan tebarilla

• Teboilinherkkuperse

Nyt kun kaikkia leikataan niin huhu kertoo että tukatkin on leikattu. Melko arvoituksellista tietoa sitä liikkuukin mutta ferrarin uusi mies voi kertoa paikat tai ainakin paikan jos tukat leikkii mykkäkoulua.

• cysyja

Moneltako nro1 lähtöajat EK1:lle, EK2:lle ja EK3:lle?

• nyppytäys1

Sulut 10.45 12.00 12.15 siitä noin tunti eteenpäin

• japysykotonas
        nyppytäys1 kirjoitti:

Sulut 10.45 12.00 12.15 siitä noin tunti eteenpäin

Älä kirjota kun et tiiä hevonpaskaa ajoista.

• nyppytäys1

Kyllä mä jotain tiedän kun olin kisassa kartturina

• pitkätontunnit
        nyppytäys1 kirjoitti:

Kyllä mä jotain tiedän kun olin kisassa kartturina

ni varmaan, unissas

• Runkipena966

On vissiin pidetty merkkitalkoot. Huuto on joka kurvis.

• Ghyri

Mitkä tuolla nyt ihan oikeesti on nro 1:sen lähtöajat pätkille?

• lassellaon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe