Palsta lähes kuollut!

ihmeellinen24

Liiallinen sensuuri jota palstalla nyt näkyy, vaikuttaa asiaan.

Ei luulisi yrityksen haluavan että kirjoittajat ja lukijat kaikkoavat,

18

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveisiä.täältä

Joutaisi lopettaa, tympii tämä yksi kirjoittaja, joka aina poikkiteloin ja omaa uskoaan sekä mamu rakkauttaan hehkuttaa.

• joutavat-solutautuvat

Tämähän on näita soluttajia, eikä mitään suomalaisia, näitten omia valtaajia jotka yrittävät suomalaisia pehmittää, jotta pääsisivät enempi suomeemme ja koppaisivat sitten kulturismilleen valla ja suomalaiset alistetaisiin näin kuokkimaan näille joutaville elannot.

• todella.ikävää

Asiakirjoittajia ei ole tänä päivänä näkynyt palstalla.

• ikävää.on

Eikä myöskään asiaa ole tänään kirjoitettu lukuun ottamatta tätä aloitusta.

• Lolrasse

Rasset jaksaa täällä yksinään ruikuttaa.

• tyypillinen.pönttö

Suvaitsevainen näin ihanasti räksyttää.

• outo.ilmiö

Myös asiallinen juttu leipäjonoista on poistettu.

• havahtukaas-heleskuti

Solhuttajat ovat ottaneet foorumin haltuunsa jotka näitä hullutusta puollustelevat.

Mitään suomalaisen vaikeutta ei voikkaan esitellä täälä mutta muualla kylläkin, liekas pelaa pakolaisuus rukhinta...

• suvista.kirpasi

Juuri hävisi juttu MV;n paluusta, kävi niin kipiästi sieluun.

• Mukava olisi ollut kirjoitella, mutta aiheettomat asiakirjoitusten poistot alkoivat mennä yli ymmärryksen, kun taas roskan annettiin olla.

• surkea.juttu

Ei tätä sensuuria voi käsittää, kun paljon vapaammin voi kirjoittaa foorumeille joilla joutuu käyttään omaa nimeään.

Sitä paitsi on älytöntä jos jokaisen jutun pitäisi liittyä juuri Lieksaan, ei se muillakaan maakuntapalstoilla niin mene.

• jeeeesss

Asiaa puhut, on turhaa jumittaa pelkästään Lieksan juttuihin.

• Aloituksesta sain seuraavaan kirjoitteluuni inspiraation;)

Täällä näyttää VOK paikkakunnan "kirous” ilmentyvän ja tulehduttavan asiallisen kirjoittelun. Se että paikkakunnallamme on vastaanottokeskus ja paljon maahanmuuttajia, ei sinällään ole kirous. Se on, että tiettyjen molempien kiistaosapuolten (suvakit ja rasset) toimesta palstasta on tullut ykköshiekkalaatikko oman suppean ajatusmaailmansa esilletuomisessa. Epäilen heidän molempien olevan yhtä syyllisiä automaattipoistajaa poistattajien näkövinkkelistä arvioittaessamme. Voin toki olla väärässä, mutta pidätän itselleni oikeuden olla väärässä. Kaikki muuthan saavat olla kernaasti oikeassa;)

Joskus aiemmin olen muistaakseni todennut täällä, että on asioita jotka eivät kuulu Lieksa palstalle. Selkeä rajanveto on todella vaikeaa. Miellämme asioita yksilöinä eri tavoin. Siksi asialliset ja kohteliaansävyiset keskustelut kuuluvat mielestäni kaikille palstoille. Hyvä esimerkki on vaikkapa murresanojen, historian ja some-kulttuurin käsittely hyvässä hengessä. Nykyisin palstasta on todellakin tullut kaluttu maahanmuuton luuranko. Siitäkään ei osata keskustella asiapitoisesti, objektiivisesti ja/tai sääntöjen mukaisesti.
      Tässä ketjussa lienee sopivaa pohdiskella, miksi, mitä, milloin ja minkä intressin vuoksi? Minulla ei ole valmiita vastauksia. Ehkä jollakulla on. Tietyt trendit ja tavat ovat viime vuosina tähdänneet jonkinasteiseen tehokkuuteen, tai pitäisikö sanoa tuottotehokkuuteen. Tässä on hyvä esimerkki, miten polkaistaan paskaan, kun joka asiassa yritetään säästää ja kone valjastetaan ammattitaitoisen, asiansa tietävän ihmisen suitsiin.
      Valvontaa, vatvontaa, ihmettelyä, tuskailua, ivaa ja ironian huipennuksia älyn jättiläisen, ihmisen toimesta.

Sosiaalinen kanssakäyminen on nykytekniikalla niin helppoa, että on tavallaan mukavaa olla siinä mukana. Voimme ajatella näin: Ei minulla ole mitään salattavaa. Kun olen rehellinen, niin olen osallistunut rehellisesti keskusteluun ja se on siinä. Ei se ihan niin mene. Tämä on aika salakavala. Täällä on kaikkea tallennusta. Täällä on kaikkea eri kerääjää, tutkijaa, asennetta ja lukematon määrä sellaista joka ei edes mieleeni juuri nyt juolahda. Valvokaa ja käyttäkää kaikkea tekniikkaa. Siinä on vain se, että vapaa elämä on joka sanalla rajoitettu, kun kirjoitat, tai minä kirjoitan tänne. Olen heti jotenkin nykytekniikan puitteissa valvottu, kuten sinä.
      Minua ei kovin haittaa, mutta ajatelkaamme niitä nuoria, joilla saattaa olla työpaikan saanti kyseessä. Voit menettää mahdollisuutesi vaikka tulevaisuuden toivetyöpaikkaasi jonkun typerän jutun takia. Minä en usko enää pätkääkään näennäiseen tietoturvaan.

Ei toimi ei. Tekisi mieleni kirota koko netti ja älypuhelimet alimpaan helvettiin. Mutta enhän sitä tee, pieni hetki riittänee, vai riittääkö. Viitseliäisyyteni tänne kyllä hiipuu. Hukkaan heitetyltä ajalta hetkikin tuntuu.

Loppukevennys. Kun nettiin pääsee, siellä pysyy.

http://www.meemit.net/category/politiikka/

• Sinä olet niitä !inspiraatioihmisiä".
        Pysy sellaisena.

• Norssen

Olen juuri soluttautunut Lieksa palstalle. Varokaa. Kommenttini voivat tuntua äkkiarvaamatta kenties oudoilta, jopa ennalta-arvaamattomilta. Joten kannattaa ollaa varuillaan, enemmän ja jopa vähemmän. Kielenkäyttöni on liian liukasta ehkä, mutta koittakaa kestää. Jatkuu... huomenna.

• No, niinpä tietysti. Nyt lähti näköjään minun eilis-iltainen viestini sääntöjen vastaisena näkymättömään bittiavaruuteen. En toista sitä, koska se oli sääntöjen vastainen. En edes osittain, koska en voi varmuudella kohdistaa kohtaa mikä siinä niin sääntöjä rikkoi. Ehkä oli liian liukasta kielenkäyttöä, tai sitten linkki joka viittasi kamuttajan ”pysy sellaisena” kehotukseen. Se oli aivan hyväntahtoista spontaania linkitystä Egotripin kappaleeseen Älä koskaan ikinä. ”Niin älä koskaan ikinä muutu pysy aina tuollaisena kuin nyt oot”.

Kyllä nyt aivan hirvittävästi pelottaa; josko laatikkoon tupsahtaa vaikka haaste käräjille;)

Voi meitä. Terveisiä vaan kaikille, kyllä täällä on mukavaa. Pitänee pitää tauko, kun maha ei meinaa kippurassa naurannalta oieta. Toisaalta, olen sellaisenkin kuullut, kuin: ” Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta”. Olkaapas vakavia siellä ja toimikaa rakentavasti.

• Katuvankka kirjoitti:

No, niinpä tietysti. Nyt lähti näköjään minun eilis-iltainen viestini sääntöjen vastaisena näkymättömään bittiavaruuteen. En toista sitä, koska se oli sääntöjen vastainen. En edes osittain, koska en voi varmuudella kohdistaa kohtaa mikä siinä niin sääntöjä rikkoi. Ehkä oli liian liukasta kielenkäyttöä, tai sitten linkki joka viittasi kamuttajan ”pysy sellaisena” kehotukseen. Se oli aivan hyväntahtoista spontaania linkitystä Egotripin kappaleeseen Älä koskaan ikinä. ”Niin älä koskaan ikinä muutu pysy aina tuollaisena kuin nyt oot”.

Kyllä nyt aivan hirvittävästi pelottaa; josko laatikkoon tupsahtaa vaikka haaste käräjille;)

Voi meitä. Terveisiä vaan kaikille, kyllä täällä on mukavaa. Pitänee pitää tauko, kun maha ei meinaa kippurassa naurannalta oieta. Toisaalta, olen sellaisenkin kuullut, kuin: ” Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta”. Olkaapas vakavia siellä ja toimikaa rakentavasti.

Joo minä onneksi ehdin lukea viestisi, eikä siinnä ollut mitään vastoin sääntöjä.
        Älyttömät poistot näkyy jatkuvan, joten odotellaan, jos se aurinko vielä paistaisi tähänkin risukasaan.

• parhaat.palat

Aloittajalla on taitoa. Kerron huomenna miksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe