Eli siis meille on tulossa kaks rottatyttöä ja mulla ois muutamia kysymyksiä liittyen ruokintaan =)
1. Kuinka paljon vauvelit syö päivässä pellettejä?
2. Entä aikuiset?
3. Kuinka paljon kasvatuspellettejä kannattaisi ostaa kahdelle että ne loppuisi sopivaan aikaan?
4. Missä iässä pelletit voi vaihtaa kasvatuksesta elastukseen?
5. Voiko pelletit vain yhtäkkiä vaihtaa vai pitääkö niitä aluksi esim. sekoittaa keskenään?
6. Onko Versele-Laga hyvä tuotemerkki?
Kiitos jo valmiiksi vastauksista! =)
Ja jos teillä on tiedossa joitain hyviä nettisivustoja joista löytyy vastauksia kysymyksiin niin saa laittaa linkkejä!
Kysymuksiä rotan ruokinnasta
Rottakuume
1
144
Vastaukset
- Zedä
En osaa arvioida pellettien määrää, kun niitä on aina ollut runsaasti tarjolla :D Luovutusikäiselle poijaselle voi jo syöttää elatuspellettiä, mutta poikasille pitää syöttää aikuisia useammin proteiinipitoista lisäruokaa (lihaa, munaa, papuja, tofua tai vastaavaa). Samoin voi antaa muutaman kerran viikossa puuroa, pastaa, riisiä tms.
Versele laga on hyvä merkki. Ruokaa vaihtaessa pitää aina vaihtaa pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709