Tuntuu että nettikansa on valinnut ko.halpistavaratalon ainoaksi ostopaikaksi Firman nimi on ollut motonet jo ennen internetin keksimistä.Eikä se ole läheskään halvin ostopaikka.Onpahan vaan helppo tapa ansaita rahaa tietokoneen ääressä istuvilta "ammattilaisilta"
Motonet
12
2893
Vastaukset
- joku...
"Firman nimi on ollut motonet jo ennen internetin keksimistä."
Ai oli vai?
"Olemme autovaraosien, autotarvikkeiden ja työkalujen erikoisliike.
Toimintamme alkoi vuonna 1990, ja alusta alkaen olemme toimittaneet
tavaraa postimyynnin kautta, koko Suomeen"
Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt, niin internetin perustat kehitti Yhdysvaltain puolustusministeriön (DoD) alainen järjestö A.R.P.A. Ja se taisi olla joskus 80-luvun puolella, vai oliko se jo aikaisemmin... No jokatapauksessa ajatus oli kehittää semmoinen tiedonsiirtotapa, ettei edes ydinpommi voi keskeyttää tiedonsiirtoa.
".Eikä se ole läheskään halvin ostopaikka"
Ja halpako on aina hyvää?
"Onpahan vaan helppo tapa ansaita rahaa tietokoneen ääressä istuvilta "ammattilaisilta""
Tietokoneiden ääressä istuu monensortin ammattilaisia... Rahankeruusta en sitten tiedä... Varmaankin ihan jokainen yrittää saada oman osansa, tai ainakin mahdollisimman paljon. - ajopelikorjaaja
ainaski lahen alueen varaosat on paljon kallinpia kuin motonetissä.biltema ei ainakaan kilpaile samassa sarjassa .katso mitä ostat ,laatuvaraosa oli sitten mistä vaan ostettu on aina sama.lahteen odotetaan motonettiä ,toisi ainaski kilpailua tökeröille varaosaketjuille.
Nonnin poijjaat!
Eikös teitinkin miälestä oo mukava kattella hinnastosta,mitä joku tarvike noin suurinpiirtein tulee kustantamaan kun sitä lähtee ostamaan,haki sen sitten mistä hyvänsä.
Ite en oo ostanna netin kautta mitään mutta liikkeestä kylläkin,tosin merkkiliikkeestä saattaa saada alkuperäisen osan joskus halvemmalla.
Mahtaakos muilla tarvikeliikkeillä olla samanlaista hinnastoa olemassa?- ei paikka ratkiase
vanha-erkki kirjoitti:
Nonnin poijjaat!
Eikös teitinkin miälestä oo mukava kattella hinnastosta,mitä joku tarvike noin suurinpiirtein tulee kustantamaan kun sitä lähtee ostamaan,haki sen sitten mistä hyvänsä.
Ite en oo ostanna netin kautta mitään mutta liikkeestä kylläkin,tosin merkkiliikkeestä saattaa saada alkuperäisen osan joskus halvemmalla.
Mahtaakos muilla tarvikeliikkeillä olla samanlaista hinnastoa olemassa?kun raha ratkaisee ei merkkiliikkeeseen käy tie.vanhat ei aina tiedä kaikkee ja aika juoksee.itse oon vasta 30v.harjoitellu.
- Inquieto
Älkää ostako Motonetista yhtään mitään!!! Tilasin 1.3 Corollaan vetonivelen (varmaan yleisin auto suomessa). Asennettiin akseliin, oho, eipä käy! No, toinen tilaukseen, per***, se oli jumissa!! Molemmat vaihtoon, kolmas kerta toden sanoo... Jep, tällä kertaa toimittivat 1.6 Dieselin nivelen... =) Ja vielä oli hankaluuksia palautuksessa, ei meinannut millään antaa rahoja takas. Ei mikään vitsi, ja tapahtui ´04 loppupuolella. Että siinä meni luottamus siihen firmaan...
- kottero
Tjaa...itellä on ollut vaan ongelmia rotolla tai Toi-Ota merkkisten autojen kanssa .
Nissä kun on ollut samalla korimalilla useamman laisia sähköjä ,eli samat johdot liitimet eri yms kivaa.
Että en ihmettele vetari ongelmaasi yhtään .
Kun merkkiliikekin välillä sanoo että osa sopii ja ite kun kokeilet niin ei lähellekkään ole . - jos ei osaa on sama
Sama se on mistä ostaa jos ei ymmärrä autoista .Kun ostaa motonetista esim.fokuksen pöntöt kaksi takimmaista 180 euroo säästi ja oli mufleksin putkia.Ad -varaosaketju oli 1000mk.kalliinpi.Kun ostat osan etenkin tojotaan jossa osat vaihtuu yhtenään pitää kattoa et on oikea ja yleensä asiakas joka ei ymmärrä autoista ostaa väärän siksi kun ei osaa pyytää oikeaa.Mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun ei onnistu...
- .ö.ö.ö...ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö....
nimi on Datateema Oy
MOTONET on vain kauppanimi.
Se ARPA verkko josta joku puhuin keksittiin 1960 -luvun lopussa. - as-keetti
Ei minulla ainakaan ole Testarossaa johon tarvitsisin ultimate-supersport erikoisosia
ilman hintarajoitetta.
Tavalliseen kansankiesiini riittää ihan hyvin
Motonet ja Biltema-laatu, joiden hinta/laatusuhteeseen olen ollut tyytyväinen.- Sävelet
On tullut käytettyä Bilteman ja Motonetin osia eikä mitään moittimista.Bilteman ja halpahallien öljyilläkin ajellut ainakin 15 v. Eikä yksikään kone ole vielä hajonnut. Parhaimmilla mittarissa yli 500 000km
- 100 w
Tiedätkö mistä nykyään saa 100 wattisia polttimoita esim H 4 kun Biltema lopetti niiden myymisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826