Olisiko kukaan käynyt lääkäri Niilo Kivirinnan esteettisessä toimenpiteessä/leikkauksessa.
Onko suosituksia kenelläkään hänestä.
Lääkäri Niilo Kivirinta
11
6832
Vastaukset
- Stidu
Aivan supertaitava. Suosittelen enemmän kuin lämpimästi. Ja kaikenlisäksi persoonana lämmin ja rauhallinen ihminen
- Lisääää
Kokemuksia?
- Kertokaa
Kokemuksia?
- Kokemus
Suosittelen lämpimästi! Mukava henkilö ja osasi asiansa.
- Aaaabeeee
Valitkaa plastiikkakirurgi.
- Aaprame
Hyvää olen kuullut hänestä.
- dimsum
Hiljattain Kivirinnan operoitavana käyneenä voin suositella lämpimästi, erittäin mukava ja osaava lääkäri.
Niin äärettömän taitava on ja miten ihana myös tyyppinä. Ei voi muuta kuin suositella erittäin lämpimästi.
- Anonyymi
En missään nimessä menisi esteettiseen toimenpiteeseen (varsinkaan leikkaukseen!) muulle kuin plastiikkakirurgian erikoislääkärille.
Pelkkä lääkis ei todellakaan anna valmiuksia tuollaisten leikkausten suorittamiseen sen enempää kuin hammaslääkärin tutkintokaan.
Menkää siis todellakin vain oikealle plastiikkakirurgille. - Anonyymi
Olen samaa mieltä,plastiga kirurgia on laji jota läheskään kaikki sen alan lääkäritkään ei osaa,varsinkaan kasvoihin tehtävät leikkaukset vain niiten erikois osaajille,on aikaa vieviä leikkauksia pienetkin leikkaukset ja tiedetään,että lääkäreillä ei ole mitään vastuuta tai korvausvelvollisuutta epäonnistuneesta leikkauksesta toisin kuin vaikka usa.ssa jossa lääkäri joutuu korvaamaan itse epäonnistumiset!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699