Onko täällä Päijänteen purjehtijoita...
Mihin kohtaan Kelvennessä pääsee purkkarilla maihin? Onko siellä laituria? Veneenä Finn 26, mitähän siinä on syväys, 1,2-1,4 metriä?
Tai muita paikkoja mihin pääsee yhdessä päivässä Sysmän suopellosta- vain yhden yön reissu, joten kauemmaksi ei moenoa. Mielummin luonnonsatamaa.
Päijänteen Kelvenne purjeveneellä
7
1380
Vastaukset
- Persesyyhy
Ei missään kohtaa. Rannat on loivia hiekkarantoja.
- Kelventeelle
Pohjoispäässä länsipuolella laituri ja syvät rannat. Keskellä Kyyränlahti jossa laituri. Etelässä Kirkkosalmessa laituri. Lisäksi keskellä olevassa laguunissa olen joskus nähnyt purkkareita. Että kyllä pääsee.
Karhunkämmeneeseen pääsee, siellä syvät rannat.
- hupiveneilijä
Koukunlahti Kelventeen itäreunanalla.
- retkuilio
parempi on jos pysyt poissa perätuuppari
- Annodoomi
Tuletko nyt paremmalle tuulelle kun vastaan sinulle?
Meille muille olisi mukavampaa jos itse pysyisit pois näiltä sivuilta.
Emme todellakaan kaipaa sinunlaistasi seuraa - tuskin kukaan muuallakaan. - eimiestenmies
Ette todellakaan kaipaa minua ,olen naisiin menevä MIES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745