Tämä kertomus perustuu mielikuvitukseen, mutta en menisi vannomaan, etteikö jotain jossain liene totta, hivenen verta. Kuulin, että jossain päin kaukoitää ja kiinaa on vuosituhansia sitten kerätty ruhtinaille ja keisareille sekä kuninkaille jalokivikokoelmia. Nämä ovat tiettävästi kallisarvoisia, mutta kuten faaraoiden haudat, niin jotain näistäkin on ryövätty. Jotkut kerää nykyäänkin kokoelmiinsa rahojen lisäksi jalokiviä ja niitäkin on tuotu suomeen ja jopa kokoelma on suomessa. Joku keräillyt jostain päin maailmaa.
juorun arvoinen kokoelma
kuninkaidenkruunut
4
2836
Vastaukset
- kouluenglanti
Niinhän se on, että mitä ei ole, sitä ei kaivata, varsinkaan jos ei tiedetä, että niitä saa myös kansainvälisiltä liikkeiltä postimyynnistä, eikä tarvitse kultasepänliikkeestä hakea, kun itse netin kautta tilaa. Ottaa sivut esille ja valitsee, tilaa ja maksaa. Ei ole vaikeaa, jos on kouluenglantia vähänkään lukenut.
- IltalehdestäPäivää
Tunge kuninkaat hanuriis ole hyvä.
- YllättävänTyhmä
haiista vittu!
- Mielisairaspotilas
painu helvetiin jo. tämä on minun palstani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774