"Se Oikea"?
Millainen olisi sinulle
13
473
Vastaukset
- siinäjoitakinjo
Ei polta
ei juo
ei nuuskaa
ei käytä muitakaan huumeita
on kristitty
uskoo Jeesukseen
arvostaa koulutusta / työtä
on uskollinen
ei harrasta irtosuhteita
arvostaa perinteitä
arvostaa luontoa
liikkuu luonnossa
ei ole mikään anarkisti
on suvaitsevainen ja lempeä - PienetToiveet
Paras ystävä, luotettu, kaveri, rakas, hassuttelija, kiltti, ymmärtäväinen, joustava, empaattinen, hellä, himoittava seksuaalisesti ja silmissä säteitä..
Kyse on enää siitä kenet päästän lähelleni, keneen haluan rakastua kuka rakastuu minuun, kuka haluaa minut kuten minä hänet..
Kuka rakastaa sitä että olen virheineni siinä ja silti halaa..
Okei, ei läträä viinalla..- PienetToiveet
Kolmas kerta toden sanoo, niinhän he sanovat..
Kolmas, erilainen rakkaus hulluuden jälkeen..
- Ikävä_on
Onko sellaista määritelmää..
Sellainen ihminen jonka kanssa ajatukset pelais hyvin yhteen..
Tuntuisi hyvältä olla yhdessä.
Huumorintajuinen ,
Älykäs. - TunneRatkaisee
Ei ole mitään kaiken kattavaa listaa.
- persiilleenmeni
Se oikea löyty jo, mutta ilmoitti haluavansa jonkun muun oli, mikä oli.
- Einytpidähetiluovuttaa_
Älä nyt heti möksötä..
Sut haluu kummiskin.
Mies joka on kuin tämä biisi
https://www.youtube.com/watch?v=SsL7JD10HmM
Hän on olemassa,,, jossain, mutta tietää kaiken mitä tunnen Häntä kohtaan,,,- neperusjutut
Hetero jolla ei ole sairaita seksifantasioita eikä fetissejä mutta hauaa seksiä ainakin 3x viikossa ja penis toimii, uskollinen, komea, timmikroppainen, huumorintajuinen, tervejärkinen, fiksu, lemmikkejä sietävä, luonnosta ja luonnonilmiöistä kiinnostunut(etenkin myrskyistä), ahkera, nuorehko, rauhallinen. Ei ole omia lapsia eikä halua lapsia muutenkaan.
- SydämeinPompsahtaa
Sellainen joka kirjoittelee palstalle lemmenlurituksia ja mieluiten aina.
- Eikäkomentele
Joka saa aikaan tunteita, kuuntelee, ymmärtää eikä katoa elämästäni. Tasapainoinen mieleltään ettei kiristä etyä nyt teen tämän ja tämän jos et tee näin. Joka tekee minusta paremman ihmisen. Ei ole kateellinen eikä halua minun omaisuuttani. Leikkisästi seksuaalinen, ajattelevainen.
- hyväystäväainakin
ei ongelmapäihdekäyttäjä
jonka lähipiiri ei ole pelottavaa ja iholle tunkevaa sakkia
joka ei ole siinä vain hyötymistarkoituksessa
Joku jolla on terveet ajatukset ja itsehillintä, kykyä harkita asioita
Mitä hän tuo siihen ystävyyteen?
Millainen on hyvä ystävä - sellainen. - kätevää
Olis kätevää jos mieskin tekis ruokaa, ei aina tarviis itse vääntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796