Kiitos kuuluu hallituksen selkärangattomuudelle hoitaa mamupolitiikkaa kunnolla, sekä kiitos "suvaitsevaisille" vihervasemmistossa jotka kiihkeästi ovat mamuja tänne halunneet.
Turussa on jo kaksi kuollutta.
Lieksassakin poliisi lisää partiointia!
6
285
Vastaukset
- en.näe.partiointia
Mistäpä Lieksaan saadaan poliiseja lisää. Lieksan poliisiasemalla ei ole poliisipäivystystä.
Lähin poliisipäivystys on Joensuussa
Torikatu 9, 80100 Joensuu - hehhehhheeee
Autotalo Laakkosen baari on päivisin hyvin turvattu poliisien ja jopa rajavartijoiden toimesta,,kahvia ja pullaa menee!
- Lerkku-Lassi
Autotalo on auki vain päivällä. Öisin ei ole partioita missään.
Tyhjästä on paha nyhjästä.
- Vesku48
Eipä näkynyt poliiseja Lieksan kylällä ,vaan pelkästään noita sotaa karkuun lähteneitå miehiä jotka odottaa tilaisuutta tehdä jotain hyvää.
- ei.huolta.huomisesta
Irak-afganistan sotaveteraanit ovat lieksassa toipumassa, eli hermolevolla! Siitä on sitten hyvä hajaantua muualle jos joku alkaa liikaa kiinnostua heistä, ja heidän menneisyydestään!
Hyysärit hoitaa alapään paineet, ja terveydenhuolto henkistäpuolta, sekä valtio taloudellista puolta taikaseinän merkeissä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009