Miksi ei tuomiokirkossa Turussa ollut tänään iltapäivällä ketään pappia, vaikka avoimet ovet ? Juuri tapahtunut terrori-isku, ihmisiä penkeissä ihmettelemässä. Olisi tarvittu tukea ja hengellistä lohdutusta.
Tuomiokirkko
11
164
Vastaukset
Kannattaa varmaan osoittaa kysymys sinne Turun seurakuntaan, siellä varmasti osataan vastata kysymykseesi.
- eimuuta
Eerika kun sulla ei ole mitään sanottavaa, niin ole hiljaa!
Papit oli varmaan Pansiossa lohduttamassa mamuja.
Tosin eipä noista papeista taida olla hengellisenlohdutuksen antajiksi solidaarisuutta he voivat vain jakaa ja sateenkaari lippua liehuttaa. eimuuta kirjoitti:
Eerika kun sulla ei ole mitään sanottavaa, niin ole hiljaa!
Papit oli varmaan Pansiossa lohduttamassa mamuja.
Tosin eipä noista papeista taida olla hengellisenlohdutuksen antajiksi solidaarisuutta he voivat vain jakaa ja sateenkaari lippua liehuttaa.Jos minulla ei ole sanottavaa olenkin hiljaa ihan ilman eri komentoja. Jos taas minulla on jotain sanottavaa , saatan hyvinkin sen sanoa 😁
- Ymmärränteitäkyllä
Papit olivat tänään iltapäivällä skodaliikkeessä, jakoivat pihalla pressuja ilmaiseksi ja toisessa skodaliikkeessä sai kaupan päälle pressun. Skodassahan on vakiovarusteena jo nykyään punainen sadetakki ja housut sadekeli ajoa varten. Huomenna sitä nimittäin tarvitaan sitten sadevehkeet sekä itselle että autolle. Vettä tulee ja kovaa. Kovaa tuulta on myös luvattu joten huojumista luvassa varsinkin etelä-suomessa. . Olkaa varovaisia ettette huoju skodallanne länsiautojen päälle. Voitte toki pyytää sateessa suojaa länsiautoista jos haluatte? Moni varmaan päästää sisään kun ymmärtää tilanteenne.
- Turun_pappi
Kahvilla oltiin.
- Kapulapäällä
Rankka viikonloppu takana.
Niin ja kamerat eivät käyneet enää silloin..
- sotapappi
Pussirotta Mäkinen ei ole huomaavinaan, että muslimiterrorismin ensimmäinen veriteko kohdistettiin Turkuun, Suomen arkkihiippakunnan pääkaupunkiin. Tämän vuoksi terroristille elinkautinen 2 vuotta vankilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745