asiaa hämeenkyröstä

Jarmo.Hoikkala_

Hämeenkyrö on perseestä ikaalinen on parempi kunta.

15

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heteronakin

Ikaalinen on paljon parempi, mutta 99.98% homopopulaatio ei ole hyväksi ihmisten lisääntymiselle ja mielen terveydelle.

• Jos_nyt_arvostaa

Ikaalisten "kaupunkia" niin mikä jottei.
      Ja homostelua tietty.

• joställänymerkitystä

Suotta Ikaalista vähättelet kaupunkina sitaattien kanssa, hämeenkyröön tuos sopisikin kun edelleenkin on kunta.

• Ei_7000

asukkaan taajama ole mikään oikea kaupunki.
        Poni ei muutu hevoseksi, vaikka sen kuinka nimeäisi.

• Anonyymi
        Ei_7000 kirjoitti:

asukkaan taajama ole mikään oikea kaupunki.
        Poni ei muutu hevoseksi, vaikka sen kuinka nimeäisi.

poni on hevoinen mutta jäänyt pieneksi ruuan puutteessa

• Ei.enää.airon.varteen

Ikaalinen on kaunis paikka, mutta hämppäkyrössä tasapainoisempaa ja viisaampaa väkeä. Kiitos siitä varmaankin vaihtelevammalle asukkaiden alkuperälle. Ikaalisissa ollaan ensisijaisesti joko vittumaisia tai kateellisia muille.

• hkyrönnaiset

Mulla täysin päinvastasia kokemuksia, missää oo nii kadetta porukkaa tavannu ku hämeenkyrös, ikaalisis ei kukaan välitä omistuksista ja puolisosta, hämeenkyrös olin niitte takia koko ajan ämmien hampais ilman mitn provosoimista.

• Anonyymi
        hkyrönnaiset kirjoitti:

Mulla täysin päinvastasia kokemuksia, missää oo nii kadetta porukkaa tavannu ku hämeenkyrös, ikaalisis ei kukaan välitä omistuksista ja puolisosta, hämeenkyrös olin niitte takia koko ajan ämmien hampais ilman mitn provosoimista.

hämeenkyröön palkataan ikaalisista vajakkejaa taksirengeiksi

• oivariini69

Näin se menee:)

• Anonyymi

Hämeenkyrössä on ikäänkuin lievästi sanoen paskan haju.Asunnoissa yleisissä tiloissa kYRÖSKOSKELLA USEIMMISSA TALOISSA.

• Anonyymi

Ja vastaus on että karhukin kun se tuolla metsässä näkee ihmisen jopa saalisalueen lähellä,
        niin sen käytös on asiallisempaa kun ihmisten.Se murahtaa pari kertaa katsoo kohti ja kun sille puhelee se kääntyy ja lähtee lunkimaan toiseen suuntaan ja ihminen toiseen.
        Toisella kerralla se syö sen ihmisen viemiä lihanperkauksia eikä näytä itseään jäljet vaan on.
        Ihmiset on kateellisia ja tappelee rahasta puolisosta karhu komentaa vaan.Ja on sivistynyt verrattuna ihmisiin.

• Anonyymi

Juu täälä on korona kaikilla, lapsillakin, ja Ikaalisissa vaan super terveitä yksilöitä. No can do !

• Anonyymi

Niinpä. Jos kynttilä käyttö ei liity valaisuun, niin Ikaalisiin ilman muuta.

• Anonyymi

Hämeenkyrössä on joillakin autoissaan nastarenkaat vaikka laki antaa siihen mahdollisuuden 1.11 ellei sää ja keli vaadi , no kumpikaan edellytys ei täyty , aamuhuura ei liukasta tietä tee, pikkupakkanen kuivalla kelillä.

No Ikaalisissa on parempaa väkeä entinen katiska ja venkauppiaskin ajelee maasturillaan nastarenkailla ja paskat housussa koko kesän.

• Anonyymi

Venhot ja katiskat ovat niin kovakatteista tavaraa että on vara ostaa nastat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33