Taivas itkee tuhansin pisaroin

15

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oravanpyörästä

Surullinen oon kyllä :( kaikesta mutta sitten pääsee ainakin

• Pääsenkö koskaan? En tiedä, tuolla sisällä se vaan pyörii, on ensimmäinen ajatus aamulla, päivällä jotenkin menee, mutta illat,,, ne on niitä pahimpia.

• menettää

Parhaansa kun yrittää niin silti kaiken

• Kun saakin huomata, ettei kaikki ollutkaan niin kuin kertoi, ja kaukaa tuuli toi sen totuuden, ja se olikin karmea totuus.
        Olin kyllä epäillyt, mutta se vahvistus,,, se olikin karmeaa kuultavaa.

• olenpahoillanikaikest
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kun saakin huomata, ettei kaikki ollutkaan niin kuin kertoi, ja kaukaa tuuli toi sen totuuden, ja se olikin karmea totuus.
        Olin kyllä epäillyt, mutta se vahvistus,,, se olikin karmeaa kuultavaa.

Se on totta luulin vahvaksi ihmiseksi koska en tuntenut

• olenpahoillanikaikest kirjoitti:

Se on totta luulin vahvaksi ihmiseksi koska en tuntenut

Liian monta iskua "vyön alle", ei tahdo aina jaksaa.
        Jos olet Hän, tiesit ja tiedät aiemman elämäni miten se on kolhinut, ja se yksi kolhu lisää, se olisi ollut minun loppu jos en todellakaan olisi vahva ihminen.

• huhhuijaaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Liian monta iskua "vyön alle", ei tahdo aina jaksaa.
        Jos olet Hän, tiesit ja tiedät aiemman elämäni miten se on kolhinut, ja se yksi kolhu lisää, se olisi ollut minun loppu jos en todellakaan olisi vahva ihminen.

Vai haluuks et autetaan tekeen tästä julkinen lortto? Voidaan me se mainostaa koko kaupungille et se ukko pettää ja jakaa persettään.

• Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

• huhhuijaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

Jakorasiasta. Paan mainoskampanjan pystyyn niin ukko ei kauaa salassa persettään jylpyttele akkoihin. Älä sä ala sen kaa. Se on jakari. Pettää akkojaan. Jokaista.

• huhhuijaaah
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kenestä Juhasta puhut? Kerro!

Vaihtaakin akkoja kui lapasta. Ei sillä oo yhtää pitkää pysyvää suhdetta.
        oli akka tai ei se on ettimäs uutta akkaa. Suhteit päällekäinki. Siit et uskollista tee. Tykkää huomiosta. Akkoja pitää olla sil kasapäin. Luuleks et oisit sellasen jakorasian kaa onnelinen????

• huhhuijaaah kirjoitti:

Vaihtaakin akkoja kui lapasta. Ei sillä oo yhtää pitkää pysyvää suhdetta.
        oli akka tai ei se on ettimäs uutta akkaa. Suhteit päällekäinki. Siit et uskollista tee. Tykkää huomiosta. Akkoja pitää olla sil kasapäin. Luuleks et oisit sellasen jakorasian kaa onnelinen????

Missähän päin tuo ihmemies mahtaa asustaa. Alkaa kuulostaa aika kornilta, mutta kerro edes ilmansuunta mistä tuo ihmemies löytyy.

• Sielläpä.sieltä
        YksK-Nainen kirjoitti:

Missähän päin tuo ihmemies mahtaa asustaa. Alkaa kuulostaa aika kornilta, mutta kerro edes ilmansuunta mistä tuo ihmemies löytyy.

Länsi-suomi

• Sielläpä.sieltä kirjoitti:

Länsi-suomi

Ei osunut., kuten jo epäilinkin.

• joku-Mm

Oliko tämä M-miehelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe