Minä K-supermarketissa. Kävisin enemmän tavallisessa K-marketissa, jos siellä olisi parempi leivonnaisten osasto
Missä kaupassa käytte eniten?
36
499
Vastaukset
- valitettavasti.näin
K-citymarketissa koska siellä on itsepalvelukassat.
Kun on sostilpelkoa niin nuo itsepalvelut on helpottava tekijä Yllätys, pujottelija ja ruokajutut :)
Vähän riippuu siitä missä olen ja mitä teen, siis työkaudesta vaikka. Käyn kaikissa kaupoissa, ehkä Lidlissä eniten ostamassa perusruoka-aineita. Jokaisessa kaupassa on mulla omat suosikkini, jotka ei korvaavina muista kaupoista ostettuna kelpaa.Joskus ei meinannut millään selvitä talvilenkkareiden hinta, sen jälkeen en ole Lidlissä käynyt
- kukakäskiolla
pujottelija on niin kiinnostunut leivonnaisista, että sen on pakko olla läski.
kukakäskiolla kirjoitti:
pujottelija on niin kiinnostunut leivonnaisista, että sen on pakko olla läski.
.. Jos on hyvä AineenVaihdunta ja kova enenergian kulutus/tarve, niin ei se nyt ihan noinkaan VälttisOle, eikä olekaan.. ;P
.. Jos syystä tai toisesta liikkuu paljon, niin voi olla jopa välillä enemmän tai vähemmän hankalaa täyttää energian tarve.. Varsinkin jos yrittää saada sen energian ja muut tarvittavat jutut pelkästään elintarvikkeista, eli ei käytä mitään lisäravinteita yms. Mömmöjä jne.. ;PPoistetussa viestissä oli siis kuva läskittömästä keskivartalostani. Ihme kun ei edes omaa kuvaansa sais laittaa
pujotteIija kirjoitti:
Poistetussa viestissä oli siis kuva läskittömästä keskivartalostani. Ihme kun ei edes omaa kuvaansa sais laittaa
Mode on varmaan läski tai laihaläski. ;)
Oliko se yhtä selvä kuva kuin se kuva takapuolestasi, jossa näytti olevan tyyny ja nallekarhu?LinerT.2 kirjoitti:
Mode on varmaan läski tai laihaläski. ;)
Oliko se yhtä selvä kuva kuin se kuva takapuolestasi, jossa näytti olevan tyyny ja nallekarhu?On tuo vähän selvempi, ei kyllä ollut tarkoitus vilauttaa vihreitä pöksyjäni
http://aijaa.com/hxbqhSpujotteIija kirjoitti:
On tuo vähän selvempi, ei kyllä ollut tarkoitus vilauttaa vihreitä pöksyjäni
http://aijaa.com/hxbqhSMikä toi on? Pöytäliinan päällä? No ei ihme että mode poisti ton, se varmaan ajatteli sen olevan pätkä jotain siveetöntä.
- Wulwawa
pujotteIija kirjoitti:
On tuo vähän selvempi, ei kyllä ollut tarkoitus vilauttaa vihreitä pöksyjäni
http://aijaa.com/hxbqhSVoi hyvänen aika. Ihan kauhea plösö, silmät vuotaa verta.. 😄
Ja sitten kuva vähän alempaa, kiitos. LinerT.2 kirjoitti:
Mikä toi on? Pöytäliinan päällä? No ei ihme että mode poisti ton, se varmaan ajatteli sen olevan pätkä jotain siveetöntä.
Eiku sohvalla makailen, ja sohvan selkänojaa tuossa näkyy. Onhan tuo nyt selvempi kuin takamuskuvani
pujotteIija kirjoitti:
Eiku sohvalla makailen, ja sohvan selkänojaa tuossa näkyy. Onhan tuo nyt selvempi kuin takamuskuvani
Toi vois olla myös siivu löysästä pippelistä. Sen verran epäselvä.
LinerT.2 kirjoitti:
Toi vois olla myös siivu löysästä pippelistä. Sen verran epäselvä.
Näkyyhän siinä napa aika selvästi
- syömälakon
En kohta missään aloitan
- kaisanoasaa
Prismassa koska siellä on halvimmat hinnat. En ymmärrä miksi ihmiset käyvät kaupassa jossa on kalliimmat hinnat.
- crux
Minä käyn mielelläni siellä missä on rauhallista. Citymarket on ollut viime vuosina aika hyvä tähän tarkoitukseen. Prismassa on liikaa lapsiperheitä ja muutenkin elämässään onnistuneita ihmisiä.
- kaisanoasaa
Lähimmässä mahdollisessa eli K-marketissa. Kieltämättä valikoima voisi olla parempi, mutta en jaksa lähteä kauemmas mihinkään isoihin kauppoihin.
- ätminkäinen
Leipäjonossa, siellä onhalvimmat hinnat.
Ääsmarketissa. On lähellä ja saa ääsbonuksia. 4 % nyt joka kuukausi. Siirrän palkkatilinkin sinne ja saan maksutapaetuja yms. Olkoot juutalainen systeemi, mut hyödyn eniten.
Lisäksi joskus ihana blondi kassalla, joka saa tuntemaan niin hyvää mieltä, että ei rajaa. Valoisampaa naisihmistä ei montaa ole.- teitä.riittää
Taas yksi asiakaspalvelijoiden ahdistelija havaittu.
teitä.riittää kirjoitti:
Taas yksi asiakaspalvelijoiden ahdistelija havaittu.
Joo. No harva asiakaspalvelija tulee baarissakin ahdistelijalle juttelemaan, vaikka on varattu.
Meillä täällä susisuolla on ihan tavallista vaihtaa muutama sana ja hymyillä ystävällisesti jos siltä tuntuu. Kyseisellä kassanaisella on palikat vaan kohdallaan.
Tosin hymyilee ja morjestaa mulle muutkin siellä. Että tasaisesti ahdistelen sitten...
- Ätmi-sinkku
Käyn siellä missä on näteimmät myyjät eli prismassa. Tosin pitää harkita toista paikkaa koska prismaan tullut vanhoja lihavia naisia kassoille.
Liikevaihdon kannalta on parempi, että se asiakas maksaa sukkelaan ja häipyy kassalta hevon hiivattiin.
Mitä siitäkin tulisi, jos asiakkaat jäisi suu auki kassalle kuolaamaan?
Sen kummemmin liikkeitä mainostamatta, mieti missä on enemmän käytäviä. Bongata niitä silmäniloja. Jää mahdollisuus muuhunkin sananvaihtoon kuin hyvää päivän jatkoa.
Prisma, Lidl ja ääsmarketit aika tasavahvasti. Harvoin menen varta vasten kauppaan, vaan käyn kaupassa kun reitti muuten kulkee kaupan läheltä.
Prismassa pitää käydä ihan senkin vuoksi että voi bongata niitä tavallisia ihmisiä.
Kalan perässä joutuu joskus tekemään vähän isomman koukkauksen. En juuri osta leivonnaisia kotiin.- Totuuss
Olis tuossa k market 50 metrin päässä tästä kotoa mutta käyn siellä harvoin. Prismassa käyn lähes joka päivä. K marketissä halvin kaljakin maksaa 1,24 kun prismassa 0.88. Muutenkin k market on kallis kauppa, iso cocis limupullo maksaa 3.20 kun prismasta saa kaks isoo pulloa 2,79 eurolla. Onhan se selvää säästöä kun prismassa käy.
Useinmiten Citymarketista mutta jos on postiin asiaa niin samalla voin poiketa Prismassa. Citymarket on valikoitunut vakipaikaksi runsaan parkkitilan vuoksi.
Tänään kun olin menossa kasalle tuli siihen yksi myyjä kysymään että haluaisitteko käyttää itsepalvelukassoja. Vastasin että sitten käytän kun aseella uhataan. Yritän säilyttää kaupassa sentään jonkun myyjän/kassan. Se on monelle opiskelijalle mukava lisäansio pieneen opintotukeen.- Wulwawa
Jos kehtaan myöntää, ja näemmä kehtaan, niin eniten käyn nettikaupoissa.
- Wulwawa
Netissä, niin, eli juu.
Sapuskaostokset olen delegoinut ukolle. Wulwawa kirjoitti:
Netissä, niin, eli juu.
Sapuskaostokset olen delegoinut ukolle."Sapuskaostokset olen delegoinut ukolle."
Mitä teet sinkkupalstalla? Oletko jotenkin vajaaälyinen? Jotain ongelmia parisuhteessa?Wulwawa kirjoitti:
Netissä, niin, eli juu.
Sapuskaostokset olen delegoinut ukolle.Onko tuo sitä suomalaista tasa-arvoa? sinä ostostelet nettikaupoista kaikkea kivaa itsellesi ja ukko ostostelee omilla rahoillaan ruokaa ja kaikkea yleishyödyllistä talouteen.
- Wulwawa
Harmaaritari kirjoitti:
Onko tuo sitä suomalaista tasa-arvoa? sinä ostostelet nettikaupoista kaikkea kivaa itsellesi ja ukko ostostelee omilla rahoillaan ruokaa ja kaikkea yleishyödyllistä talouteen.
Miten niin omilla rahoillaan?
Minä sitten teen ne sapuskat ja ukko kyl tiskaa.
Ja kyllä mä arvostan sitä että se tuo mulle kaljaa ja mä löhöilen sohvalle, jos kerran arvosta on kyse.
Prismassa ja S-marketeissa tulee useimmin käytyä. Ei mikään ihmekään, että näin Turun aikoina usein Liljanlaakson Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.
Lidlissä. Tulee ehdottomasti halvimmaksi omilla ostoksilla vaikka nuo ruokakorivertailut osoittaisivat mitä. Se vaan ottaa päähän kun sieltä puuttuu tietyt tuoteryhmät tai ne on aivan surkeita muihin kauppoihin nähden.
Kemissä olen duunissa...
Koko paikka täynnä nek*uja ja hiekkanek*uja.
Oon ainoa valkoinen mies Kemissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039