mikä on paras asento
paras asento sinulle
5
487
Vastaukset
- kallex70
Nainen vatsallaan, jalat hieman avattuna. Aivan törkeän kiimaista naida takaa näin.
- T.A.Nakka
1) nainen päällä sängyssä
2) doggy style pihassa
3) nainen alla jalat ilmassa pöydällä
Vaimo on joskus kysellyt ryhmäseksiä, ujoteni vuoksi olen toiminut niin että työnnän dildon vaimon anaaliin ja nainen itse päältä.- T.A.Nakka
Olemme kyllä kokeilleet sitä että vaimo laittaa strapo on dildon päälle ja nai anaaliin mutta en ole saanut siitä nautintoa. Vaimostakin se oli turhauttavaa ja luovuimme ajatuksesta.
Nykyään käytämme nörytyys tarkoituksessa sitä että vaimo määrää päälleni sukkanauha liivit ja sitten menemme vaateostoksille. Minun on sitten kuuliaisesti sovitettava housuja. Ja kun verho vähän aukeaa näkevät jonossa olijat että miehellä on sukkanauha liivit.
Usein menemme sitten hienoon ravintolaan ja kotona näimme kuin kiimaisen minkit.
Ratsastamalla saan kovimmat orkut ;D
miehen sylissä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745