...ja antirasisti. Myöhemmin muutuin rajakiksi.
Ensimmäinen kipinä kääntymykselleni oli se, miten muslimimiehet saavat vikitellä ja nussia länsimaisia naisia, mutta esim. tummat ja kauniit kurditytöt (yhteen sellaiseen, joka opiskeli kanssani silloin samalla luokalla, olin salaa ihastunutkin), olivat täysin suljettuina pois suomalaisilta pariutumismarkkinoilta, ja heitä estettiin kuoleman uhallakin seurustelemasta kenenkään vääräuskoisen tai valkoisen, heidän omaan väkeensä kuulumattoman pojan kanssa.
Tajusin, ettei ole mitään koko ihmiskunnan kattavaa sisäistä solidaarisuutta - on vaan me ja he, tai me ja muut. Minulle valkeni, että koko ihmisen elämä maapallolla on pelkkää darvistista kilpailua, ja että etelän miehet ovat minulle valkoisena miehenä pelkästään vihollisia ja kilpailijoita sodassa niukoista elämänresursseista ja aloin vihata heitä, samoin kuin heitä hyysääviä valkoihoisia länsimaalaisia ihmisiä. Minulle valkeni kertaheitolla, etteivät nämä loiset ansainneet minun sääliäni, empatiaani, solidaarisuuttani tai suvatsemistani. He olivat tulleet tänne ryöväämään sellaista, mikä kuului suomalaisille, eivätkä he edes anna mitään vastineeksi takaisin.
Olin vielä 15-vuotiaana teinipoikana suvakki
47
771
Vastaukset
- olisikonäintää
Mielestäni tässä kommentissa nyt vaan on asiaa. Juuri sen lajin asiaa mistä valtamediamme vaikenee, saati että se rohkenisi sitä vähänkään esille ottaa. Miksi näin on ?
"He olivat tulleet tänne ryöväämään sellaista, mikä kuului suomalaisille, eivätkä he edes anna mitään vastineeksi takaisin."
Eivät suomalaiset naiset "kuulu" suomalaisille tai ylipäänsä kenellekään.Niin näinhän se just on, kun eivät ne suomalaiset naiset kuulu mitenkään suomalaisille tai yleensä kenellekkään.
Eri mieltä tästä ovat tietenkin kaikki nussimattomat ätmipaskaluuserit ja persuja äänestävät juntit, jotka just ovatkin niitä ätmejä.- olisikonäintää
Ei todellakaan aloittajan kommentin mukaan suominaiset kuulu suomalaisille, mutta sen mukaan esim. kurdinaiset kuuluvat vain kurdeille.
- EdesUnissa
Mielestäni sinulla riittäisi älynlahjoja katsoa asiaa isommasta perspektiivistä, kuin tarttua juuri tuohon naisten rooliin. Eli katsoisin tätä ihmisten valtakamppailuna, jossa suljetumpi piiri pelaa eri säännöillä kuin avoimempi, ja silloin juurikin vääryys voittaa.
Pienet, tai voisiko sanoa taantumukselliset kulttuurit, toimivat useasti täten myös "naistensa suojelussa", tavallaan suojellen itseään valtakulttuurilta ja ottaen itseään isommaan roolin siinä. Esimerkkinä olisi yhtä hyvin voinut mainita romaanit kuin kurdit, jos pakolaisasia on kipeä.
Ruotsinkieliset ovat puolustaneet vahvasti kielellistä asemaansa, ahvenanmaalaiset autonomiaansa, pikkuruinen juutalaiskansa puolustautuu perustamalla juutalaisen valtion, jne.
Sinun olisi pitänyt mielestäni esittää asiassa kommentti siten että mitä voimme tehdä että kurdi naiset eivät kuuluisi kurdeille, koska suomalaisessa yhteiskunnassa nainen ei kuulu kenellekään. Silloin olisit todellisen avoimen yhteiskunnan asialla. Noin ajaisit vain yhteiskuntaa jossa pelataan eri säännöillä kulttuuri taustasta riippuen. Vai onko siten kuin aloittaja epäilee että hyväksymme sulkeutuneisuuden muilta, ja vaadimme ymmärrystä toisilta ? Onko meidän kulttuurimme alempi arvoinen ? DarkFear kirjoitti:
Niin näinhän se just on, kun eivät ne suomalaiset naiset kuulu mitenkään suomalaisille tai yleensä kenellekkään.
Eri mieltä tästä ovat tietenkin kaikki nussimattomat ätmipaskaluuserit ja persuja äänestävät juntit, jotka just ovatkin niitä ätmejä.Eivät kaikki. Minä olen ehdottomasti naisten itsemääräämisoikeuden kannalla vaikka olenkin nussimaton ätämipaskaluuseri.
- Khhhg
Mitäs se nahkatukka täällä raivoaa?
- YlpeäPersu77
DarkFear kirjoitti:
Niin näinhän se just on, kun eivät ne suomalaiset naiset kuulu mitenkään suomalaisille tai yleensä kenellekkään.
Eri mieltä tästä ovat tietenkin kaikki nussimattomat ätmipaskaluuserit ja persuja äänestävät juntit, jotka just ovatkin niitä ätmejä.Lopetappa nyt se perussuomalaisia ja heitä äänestäneitä ihmisiä kohtaan osoittamasi syrjintä ja rasismi! Perussuomalaisia äänestäneet ihmiset voivat olla myös eurooppalaisia ja suvaitsevaisia. Ymmärrä se!
- Lohduttaja
Tunnen minäkin joitakin elämässään epäonnistuneita, ette te ole ainoita joilla ei ole flaksi käynyt.
- fgfgghfyn6565r
Elämässään epäonnistuneita suomalaisia miehiä olisi paljon vähemmän, jos tänne ei otettaisi ulkomaalaisia miehiä.
Et saanut haluamaasi kurdityttöä ja aloit sen takia vihata kaikkia "etelän miehiä"? Kuulostaa järkevältä.
- aloittaja_
Tottakai minä pidän niitä etelän miehiä vihollisinani, jotka kilpailevat kanssani samoista naisista, mutta jotka eivät salli omaan etniseen viiteryhmäänsä kuuluvien naisten pariutua minun tai muiden saman etnisen taustan omaavien miesten kanssa. Tässähän ei vastavuoroisuus toteudu, niinkuin varmaan hyvin käsität.
aloittaja_ kirjoitti:
Tottakai minä pidän niitä etelän miehiä vihollisinani, jotka kilpailevat kanssani samoista naisista, mutta jotka eivät salli omaan etniseen viiteryhmäänsä kuuluvien naisten pariutua minun tai muiden saman etnisen taustan omaavien miesten kanssa. Tässähän ei vastavuoroisuus toteudu, niinkuin varmaan hyvin käsität.
Onko kukaan aatellut kysyä niiden naisten mielipidettä kenelle he haluavat "kuulua"? Haluaisitko itse miehenä, että naiset päättäisivät puolestasi kelle sinä kuulut?
- aloittaja_
ageless_stranger kirjoitti:
Onko kukaan aatellut kysyä niiden naisten mielipidettä kenelle he haluavat "kuulua"? Haluaisitko itse miehenä, että naiset päättäisivät puolestasi kelle sinä kuulut?
Jaa-a, ainakaan ns. kunniakulttuureista tulevat naiset eivät voi yleensä edes vapaasti päättää, kenelle haluavat kuulua. Ei, vaikka asuisivat jonkun liberaalin länsimaisen yhteiskunnan sisällä.
- olisikonäintää
aloittaja_ kirjoitti:
Ehkä juuri sekin kuuluu valloittajien ihan vaistomaiseenkin käyttäytymiseen, että valloitettavien naisia käytetään ihan vaan seksuaalisesti hyväksi ja raiskataan. Eikä siis lapsiakaan aina välttämättä edes haluta näiden valloitettavien naisten kanssa joita halveksitaankin. Siihen tarkoitukseen tai vaimoksi kelpuutetaan lähinnä vain se omaan heimoon kuuluva(muslimeilla ja monilla muilla vielä neitsytkin sen vaimon pitää olla). Tämä seksuaalisesti hyväksi käyttäminen ja raiskaukset siis vain siksikin, että näistä valloitettavien naisista näin saadaan vähemmän vetoavia ja epäkelpojakin valloitettavan väestön miehille, ja ainakin pidetään nämä naiset pois näiltä miehiltä. Näinhän saadaan tehokkaasti valloitettavan väestön lisääntymistä rajoitettua.
- aloittaja_
Jotain tällaista olen itsekin miettinyt, ja ainakin tuollaiseen ajatteluun ja toimintaan esim. muslimien oma kulttuuri ja ne käsitykset, jotka heihin jo pienenä iskostetaan, antavat kyllä hyvät eväät.
Minua on aina hämmentänyt se suuri ristiriita, mikä vallitsee vaikkapa nyt monien suomalaisten naisten käsityksissä näistä miehistä: hehän ovat kuulemma suomalaisia miehiä hyväkäytöksisempiä, komeampia, aloitteellisempia, parempia sängyssä, raittiimpia, fiksumpia, kohtelevat ja arvostavat naista paremmin, eivät kuulemma ole väkivaltaisia, rehellisempiä ja tarkoittavat jokaista sanaa oikeasti jne.
Sitten on toisaalta se mamujen omasta käytöksestä ja puheesta huokuva asenne, kuinka suomalaiset naiset ovat arvottomia huoria, "varmoja pilluja", miten heitä saa raiskata vapaasti jne. Kun ottaa huomioon, kuinka ankaraa siveellisyyttä näiden miesten omassa kulttuurissa vaaditaan naisilta, niin luulisi jokaisen ymmärtävän, etteivät nämä miehet arvosta suomalaista naista kuin korkeintaan jalkavaimona tms. väliaikaisena seksuaalisten halujen tyydyttämisen välineenä.
Yökerhoistakin on Suomessa tullut näiden aavikkovaeltajien ilmaisia bordelleja, mutta jostakin syystä tosiaan ne kurdi-, arabi-, somali-, albaani- jne. naiset loistavat siellä poissaolollaan. Eivät he vaan vatkaa persettään umpihumalassa jonkun ventovieraan suomimiehen etumusta vasten, ja olemattoman harkinnan jälkeen päädy hetken päästä näiden nylkytettäviksi.
Kaiken tämän valossa minua suomalaisena miehenä loukkaa erittäin syvästi se, missä määrin suomalaiset naiset (joskaan eivät heistä kaikki, mutta ei toisaalta mikään pieni vähemmistökään) jumaloivat täysin kritiikittömästi näitä vierasperäisiä tulijamiehiä. Turha muuten edes mainita, että näille naisille on täysin turha yrittää sitä, mikä on todellinen henki heidän alentuessaan näiden vierasperäisten miesten panoleluiksi. - Wulwawa
olisikonäintää kirjoitti:
Ehkä juuri sekin kuuluu valloittajien ihan vaistomaiseenkin käyttäytymiseen, että valloitettavien naisia käytetään ihan vaan seksuaalisesti hyväksi ja raiskataan. Eikä siis lapsiakaan aina välttämättä edes haluta näiden valloitettavien naisten kanssa joita halveksitaankin. Siihen tarkoitukseen tai vaimoksi kelpuutetaan lähinnä vain se omaan heimoon kuuluva(muslimeilla ja monilla muilla vielä neitsytkin sen vaimon pitää olla). Tämä seksuaalisesti hyväksi käyttäminen ja raiskaukset siis vain siksikin, että näistä valloitettavien naisista näin saadaan vähemmän vetoavia ja epäkelpojakin valloitettavan väestön miehille, ja ainakin pidetään nämä naiset pois näiltä miehiltä. Näinhän saadaan tehokkaasti valloitettavan väestön lisääntymistä rajoitettua.
Raiskaajavapauttajat.
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005088912.html - Wulwawa
Wulwawa kirjoitti:
Raiskaajavapauttajat.
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005088912.htmlMuistan kun tapasin kerran nuoren miehenalun jossain pubissa. Oli oikein kohtelias ja vaikutti mukavalta. Sitten hän aloitti selittimään rasistisia näkemyksiään mustaihoisista, ja selitti, kuinka sille on syynsä, että nämä ovat valkoihoisia miehiä alempana ja että näin kuuluukin olla. Eipä siinä mitään uutta, mutta sitten hän kertoi olevansa myös antisemitisti, ja huomaamattaan käytti nyt samoja kortteja, mutta päinvastoin selittäessään juutalaisten etuoikeutettua asemaa. Eli hänen näkemyksensä mukaan juutalaiset sortavat ei-juutalaisia valkoisia miehiä, mutta valkoiset miehet eivät taas sorra mustia miehiä. Hän tosiaan puhui myös vain miehistä.
- Suosittelen.tätä
ageless_stranger kirjoitti:
Ei toi valkoritarointi auta yhtään mitään. Samalla tavalla naiset halveksii sinua vaikka miten mielistelet, se kun on katsos rumalla miehellä ihan sama miten niitä puhuttelee. Lopputulos on silti se mikä ennenkin.
Suosittelen sinuakin katkeroitumaan ja aloittamaan kunnon naisvihan. Ammennat siitä tunteesta voimaa ja ehkä itsariajatuksetkin siitä vähän laantuu. - Suosittelen.tätä
Suosittelen.tätä kirjoitti:
Ei toi valkoritarointi auta yhtään mitään. Samalla tavalla naiset halveksii sinua vaikka miten mielistelet, se kun on katsos rumalla miehellä ihan sama miten niitä puhuttelee. Lopputulos on silti se mikä ennenkin.
Suosittelen sinuakin katkeroitumaan ja aloittamaan kunnon naisvihan. Ammennat siitä tunteesta voimaa ja ehkä itsariajatuksetkin siitä vähän laantuu.Sillä naiset on loppujen lopuksi syyllisiä sinun pahaan oloosi. Et sä itsaria ajattelisi jos olisit kelvannut jollekin.
Mieti sitä. - multinikkelis
Sillä naiset on loppujen lopuksi syyllisiä sinun pahaan oloosi. Et sä itsaria ajattelisi jos olisit kelvannut jollekin.
Mieti sitä.Ei ole. Itse sinä olosi valitset. Kukaan ei pakota sinua voimaan pahoin.
Suosittelen sinuakin katkeroitumaan ja aloittamaan kunnon naisvihan. Ammennat siitä tunteesta voimaa ja ehkä itsariajatuksetkin siitä vähän laantuu.Minä en harrasta täällä mitään mielistelyä minkään virtuaalipiparin toivossa vaan haluan vaan tuoda oman mielipiteeni esiin silloin kun joku asia on räikeästi ristiriidassa sen kanssa. Naisten vihaamisesta ei ole mitään hyötyä, viha on kuluttava tunne, ja minun pahaan olooni ei ole pääosin syyllisiä kuin minä itse. En näe ainakaan siinä mitään järkeä, että syyttäisin puolta ihmiskunnasta tämänhetkisestä tilastani, ihmisiä, joista suurin osa ei ole vaikuttanut elämääni millään tavalla. Veljeni on minua komeampi, mutta vihaa naisia syvästi, enkä ole havainnut, että se olisi hänen elämänlaatuaan mitenkään parantanut vaan päinvastoin.
- efialtaksetvauhdissa
Toki meidän ja heidän lisäkseen on olemassa Darkfearin ja Outsiderin kaltaisia efialtaksia, mutta he ovat selittävissä anomaliana, eikä edes valloittajat arvosta heitä. Efialtakset ovatkin kovasti äänessä tässä ketjussa, mutta valloittajat voittaessaan vain kusevat heidän naamalleen, niin arvottovia he ovat kaikkien silmissä.
Annoin tänään mustalle miehelle starttivirtaa. Kyllä tämä suomalainen kulttuuri nyt viimeistään varmaan romahtaa.
Minäpä neuvoin arabikaksikon oikeaan ratikkaan. Vieressä olleesta eduskuntatalosta kuului jostain syystä samaan aikaan kuin sortuvan rakenteen ääntä.
outsider1 kirjoitti:
Minäpä neuvoin arabikaksikon oikeaan ratikkaan. Vieressä olleesta eduskuntatalosta kuului jostain syystä samaan aikaan kuin sortuvan rakenteen ääntä.
Ei paljon kannata kehuskella. Minäkin maalaisena olisin osannut neuvoa heidät ratikkaan numero 8, joka menee Arabiaan.
Rautatieaseman tunnelissa on myös aina jotain sakkia kyselemässä milloin metrolinja valmistuu Mogadishuun saakka.
- Ujoatm28v-
Tää maa on kohta menetetty ja viimeistään joskus vuonna 2050 Suomi on islamilainen valtio. Pian alkaa olla viimeiset hetket käsillä taistella Suomi takaisin. Oikeastaan tämä alamäki alkoi jo 90-luvulla kun alkoi ensimmäinen lama ja liityttiin Eu:hun.
https://www.youtube.com/watch?v=o79m2xnYD3k - bvcgghhgggg
Eiväthän ulkomaalaiset estä suomalaisia miehiä naisia pokaamasta, päinvastoin tod.näk. ihmettelevät miksei ätmit sitä tee.
- nihhhhhhhh
Melkoiset valkoritarisetit tässä ketjussa menossa. Tosiasiassa maahanmuuttajamiehistä on haittaa muillekin miehille kuin pelkästään ätmeille, sillä he ensinnäkin vääristävät koko sukupuolisuhdetta suomalaiselle miehelle epäedulliseksi, ja toiseksi pariutuvat muidenkin kuin vain niiden rumien, lihavien tai vanhojen suomalaisten naisten kanssa.
Kun tuolla nyt näkee mamumiehiä, jotka ovat pariutuneet todella kauniidenkin nuorten naisten kanssa, niin onhan se nyt päivänselvää että se on pois suomalaismiehiltä kollektiivina, ei pelkästään ätmeiltä.
Tosin vajakillehan on ihan turha selittää ensimmäistäkään loogista perustelua. - nbbbbnnnbbbb
Yhtä lailla tuon logiikan mukaan se kaunis nainen olisi muiden miesten saavuttamattomissa jos seurustelisi suomalaisen miehen kanssa. Toki mm. palstalaiset voivat ulkomaalaisten aktiivisuudesta masentua entistäkin enemmän ja vieläkin vähentää pokailuaan, mutta tuohan sitten vain vähentää muiden miesten kilpailua.
- nihhhhhhhhhhh
nbbbbnnnbbbb kirjoitti:
Yhtä lailla tuon logiikan mukaan se kaunis nainen olisi muiden miesten saavuttamattomissa jos seurustelisi suomalaisen miehen kanssa. Toki mm. palstalaiset voivat ulkomaalaisten aktiivisuudesta masentua entistäkin enemmän ja vieläkin vähentää pokailuaan, mutta tuohan sitten vain vähentää muiden miesten kilpailua.
Tietysti. Toki noin tilastollisesti jokainen uusi mamumies heikentää jokaisen suomalaisen miehen pariutumismahdollisuuksia, joten onkos se mikään ihme, jos nämä suomalaiset miehet eivät toivota näitä sankareita kovinkaan tervetulleiksi omaan maahansa?
Sitten on vielä se, että maahanmuuttajamiehet ja suomalaiset miehet eivät ole ns. lähtökohtaisestikaan samalla viivalla kilpailemassa keskenään, vaan monet suomalaiset naiset oikein kategorisesti syrjivät toista ja suosivat toista, mikä sekin on omiaan lisäämään porua asiasta. - Wulwawa
nihhhhhhhh kirjoitti:
Melkoiset valkoritarisetit tässä ketjussa menossa. Tosiasiassa maahanmuuttajamiehistä on haittaa muillekin miehille kuin pelkästään ätmeille, sillä he ensinnäkin vääristävät koko sukupuolisuhdetta suomalaiselle miehelle epäedulliseksi, ja toiseksi pariutuvat muidenkin kuin vain niiden rumien, lihavien tai vanhojen suomalaisten naisten kanssa.
Kun tuolla nyt näkee mamumiehiä, jotka ovat pariutuneet todella kauniidenkin nuorten naisten kanssa, niin onhan se nyt päivänselvää että se on pois suomalaismiehiltä kollektiivina, ei pelkästään ätmeiltä.
Tosin vajakillehan on ihan turha selittää ensimmäistäkään loogista perustelua.Sitähän taas ei ihonväristä voi päätellä kuinka moni suomimies seurustelee venäläisen, tai virolaisen naisen kanssa. Vaikka eipä se ole minulta pois.
Eniten Suomen kansalaisuuden saaneista on venäläisiä
"2010-luvulla Suomen kansalaisuuksia on myönnetty eniten Venäjän, Somalian, Viron ja Irakin kansalaisille. Vuonna 2015 nämä olivat myös suurimpia ryhmiä. "
http://www.stat.fi/tup/maahanmuutto/suomen-kansalaisuuden-saaneet.html - nihhhhhhhhhhh
Wulwawa kirjoitti:
Sitähän taas ei ihonväristä voi päätellä kuinka moni suomimies seurustelee venäläisen, tai virolaisen naisen kanssa. Vaikka eipä se ole minulta pois.
Eniten Suomen kansalaisuuden saaneista on venäläisiä
"2010-luvulla Suomen kansalaisuuksia on myönnetty eniten Venäjän, Somalian, Viron ja Irakin kansalaisille. Vuonna 2015 nämä olivat myös suurimpia ryhmiä. "
http://www.stat.fi/tup/maahanmuutto/suomen-kansalaisuuden-saaneet.htmlLiittyy käsiteltävään aiheeseen miten? Mikäpä muuten estäisi suominaisia seurustelemasta venäläisen tai virolaisen miehen kanssa yhtälailla?
- Wulwawa
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Liittyy käsiteltävään aiheeseen miten? Mikäpä muuten estäisi suominaisia seurustelemasta venäläisen tai virolaisen miehen kanssa yhtälailla?
Ei tietysti mikään, mutta suurin osa näistä venäläisistä ja virolaisista on saanut kansalaisuuden naimalla suomalaisen miehen.
Ja mitä väliä sillä on, vaikka naisia olisi tuplamäärä miehiin verrattuna, kun kuitenkin on miehiä, jotka eivät yhdellekään naiselle kelpaa, jos myös toisinpäin. Isommissa kaupungeissa on enemmistönä nuoria naisia, verrattuna nuoriin miehiin, ja silti osa näistä miehistä jää ilman suhdetta. - nihhhhhhhhhhh
Wulwawa kirjoitti:
Ei tietysti mikään, mutta suurin osa näistä venäläisistä ja virolaisista on saanut kansalaisuuden naimalla suomalaisen miehen.
Ja mitä väliä sillä on, vaikka naisia olisi tuplamäärä miehiin verrattuna, kun kuitenkin on miehiä, jotka eivät yhdellekään naiselle kelpaa, jos myös toisinpäin. Isommissa kaupungeissa on enemmistönä nuoria naisia, verrattuna nuoriin miehiin, ja silti osa näistä miehistä jää ilman suhdetta.On sillä sen verran väliä, ettei sitä oikein haluaisi ainakaan lisätä niiden miesten määrää, jotka jäävät ilman suhdetta/suhteita.
- Wulwawa
Wulwawa kirjoitti:
Ja mitä väliä sillä on, vaikka naisia olisi tuplamäärä miehiin verrattuna, kun kuitenkin on miehiä, jotka eivät yhdellekään naiselle kelpaa, jos myös toisinpäin. Isommissa kaupungeissa on enemmistönä nuoria naisia, verrattuna nuoriin miehiin, ja silti osa näistä miehistä jää ilman suhdetta.Kopioita aiemmin laittamastani linkistä.
"Miehet, jotka ovat Suomen kansalaisia, solmivat naisia enemmän avioliittoja ulkomaan kansalaisten kanssa.
Suomalaisten miesten ulkomaalaisten puolisojen kansalaisuuksissa on vähemmän hajontaa kuin suomalaisten naisten ulkomaalaisten puolisoiden. Ulkomaan kansalaisen kanssa naimisiin menneiden suomalaisten miesten puolisoista kolmannes vuonna 2016 oli kahdesta maasta: Thaimaasta ja Venäjältä. Seuraavat, paljon pienemmät kansalaisuusryhmät, olivat Vietnam, Viro ja Kiina. - nihhhhhhhhhhh
Wulwawa kirjoitti:
Kopioita aiemmin laittamastani linkistä.
"Miehet, jotka ovat Suomen kansalaisia, solmivat naisia enemmän avioliittoja ulkomaan kansalaisten kanssa.
Suomalaisten miesten ulkomaalaisten puolisojen kansalaisuuksissa on vähemmän hajontaa kuin suomalaisten naisten ulkomaalaisten puolisoiden. Ulkomaan kansalaisen kanssa naimisiin menneiden suomalaisten miesten puolisoista kolmannes vuonna 2016 oli kahdesta maasta: Thaimaasta ja Venäjältä. Seuraavat, paljon pienemmät kansalaisuusryhmät, olivat Vietnam, Viro ja Kiina.Entä sitten? Jos et ole huomannut, niin pariutuminen ja seksi keskittyvät nykyisissä länsimaisissa yhteiskunnissa paljolti avioliiton ulkopuolelle.
- Wulwawa
Wulwawa kirjoitti:
Kopioita aiemmin laittamastani linkistä.
Suomalaisten miesten ulkomaalaisten puolisojen kansalaisuuksissa on vähemmän hajontaa kuin suomalaisten naisten ulkomaalaisten puolisoiden. Ulkomaan kansalaisen kanssa naimisiin menneiden suomalaisten miesten puolisoista kolmannes vuonna 2016 oli kahdesta maasta: Thaimaasta ja Venäjältä. Seuraavat, paljon pienemmät kansalaisuusryhmät, olivat Vietnam, Viro ja Kiina.Eli siis pointtini tässä on se, että jos ajattelee naisten vähyyden olevan syynä omaan parisuhteettomuuteen, niin siinä tapauksessa pitää ottaa myös huomioon kilpailijoiden katoaminen markkinoilta.
- nihhhhhhhhhhh
Wulwawa kirjoitti:
Eli siis pointtini tässä on se, että jos ajattelee naisten vähyyden olevan syynä omaan parisuhteettomuuteen, niin siinä tapauksessa pitää ottaa myös huomioon kilpailijoiden katoaminen markkinoilta.
Tuo nyt ei varsinaisesti liity mitenkään siihen, miksi nimenomaan ne afrikkalaiset ja arabimiehet ovat niin suuressa epäsuosiossa suomalaisten miesten keskuudessa, mikä varsinaisesti kai oli tämän ketjun aihe.
- Wulwawa
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Tuo nyt ei varsinaisesti liity mitenkään siihen, miksi nimenomaan ne afrikkalaiset ja arabimiehet ovat niin suuressa epäsuosiossa suomalaisten miesten keskuudessa, mikä varsinaisesti kai oli tämän ketjun aihe.
Minä kun luulin, että se liittyy taas tähän että ne vie "meidän naiset", mutta ei saada "niiden naisia"
- oiskonoin
Wulwawa kirjoitti:
Eli siis pointtini tässä on se, että jos ajattelee naisten vähyyden olevan syynä omaan parisuhteettomuuteen, niin siinä tapauksessa pitää ottaa myös huomioon kilpailijoiden katoaminen markkinoilta.
Mä vähän veikkaan, etteivät virolaisten/venäläisten/thaimaalaisten/vietnamilaisten/kiinalaisten kanssa avioituvat suomalaiset miehet kykene hirveästi kilpailemaan ainakaan nuorista naisista Suomessa, vaikka tuontivaimojen hakemisen sijasta olisivat päättäneetkin pysytellä kotimaisilla markkinoilla. Voin toki olla väärässäkin *köh*.
- nihhhhhhhhhhh
Wulwawa kirjoitti:
Minä kun luulin, että se liittyy taas tähän että ne vie "meidän naiset", mutta ei saada "niiden naisia"
Liittyy sekä että. Tosin suomalaisten miesten voisi olettaa suhtautuvan suopeammin afrikkalaisten ja arabien siirtolaisuuteen, mikäli heidän naisensa olisi suomalaisille miehille samalla tavalla saatavilla kuin suomalaiset naiset ovat noille miehille. Nykyinen vaihtotase niiden kansojen kanssa on suomalaisen miehen näkökulmasta ylivoimaisesti negatiivinen.
- EdesUnissa
Wulwawa kirjoitti:
Ja mitä väliä sillä on, vaikka naisia olisi tuplamäärä miehiin verrattuna, kun kuitenkin on miehiä, jotka eivät yhdellekään naiselle kelpaa, jos myös toisinpäin. Isommissa kaupungeissa on enemmistönä nuoria naisia, verrattuna nuoriin miehiin, ja silti osa näistä miehistä jää ilman suhdetta.Wulwawa, kuinka ajattelet että kansalaisuuden saa naimalla suomalaisen miehen ? Ei se mene niin. Kansalaisuuden saamiseen on selkeät kriteerit.
Avioliitto suomalaisen kanssa takaa henkilölle vain oleskeluluvan Suomessa. Virolaiset ja venäläiset eivät tätä juurikaan tarvitse, koska saavat oleskeluluvan työn vuoksi joka tapauksessa.
Virolaiset saavat EU-kansalaisina oleskella täällä myös ilman työtä. - Wulwawa
EdesUnissa kirjoitti:
Wulwawa, kuinka ajattelet että kansalaisuuden saa naimalla suomalaisen miehen ? Ei se mene niin. Kansalaisuuden saamiseen on selkeät kriteerit.
Avioliitto suomalaisen kanssa takaa henkilölle vain oleskeluluvan Suomessa. Virolaiset ja venäläiset eivät tätä juurikaan tarvitse, koska saavat oleskeluluvan työn vuoksi joka tapauksessa.
Virolaiset saavat EU-kansalaisina oleskella täällä myös ilman työtä.Kyllä minun tietääkseni ainakin ennen sai. Minulle jopa aikoinaan ehdotettiin, että menisin erään intialaisen miehen kanssa sen takia naimisiin ja saisin siitä hyvästä x summan rahaa. Tiedän, että nykyään on perheenyhdistämisen kohdalla eri asia, mutta se laki ei ole kauan ollut voimassa.
Vai? - näinonnnnn
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Liittyy käsiteltävään aiheeseen miten? Mikäpä muuten estäisi suominaisia seurustelemasta venäläisen tai virolaisen miehen kanssa yhtälailla?
Mä luulen että sellainen juttu voi vähän estää, kun näillä venäläisillä ja virolaisilla miehillä on todennäköisesti sen verran hyvin tarjolla paremman näköisiä naisia kotimaistaankin.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019