Orchid resort Karon beach

Karonille

Onko kellään kokemuksia tästä hotellista talvi/kevät 2016-2017?
Olemme lähdössä ensi hiihtolomalla perheen kanssa.

9

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsuhnadomnjet

Mukava hotla hyvällä paikalla, viihdytte jos osatte pomiloida paruskia

• Kohtakaronille

Me ollaan menossa samaan hotelliin 4.2-> ilmeisesti huoneissa on ollut vähän sanottavaa, mitä olen arvosteluja lukenut. Tällähetkellä sielä on ilm. Remontti käynnissä, jossa huoneet saa uuden ilmeen.

• Sips2

Oltiin tuolla 2vk helmikuussa. Hotelli ei ollut meidän mieleen. Liian iso. Tosiaan ven. turisteja paljon. Aamiaisilla ruuhkaa, valittiin respasta kauempi paikka, ei ehkä niin täyttä kuin toisessa. Altaat oli kivoja, mutta aika vilskettä ajoittain. En tiedä, johtuiko paljosta väestä altaissa, me kaikki 4 sairastuttiin korva- ja kurkkutulehduksiin. Hyvää lääkäriapua sai hotellihuoneisiinkin.
      Huoneemme oli kiva väliovellinen ja altaille päin. Melko rauhallista öisin.
      Me syötiin päivällinen vain kerran hotellissa, muuten muualla. Hotellin kautta varattiin auto ja kuljettaja, käytiin omatoimiretkellä Buddha patsaalla, kannatti käydä.
      Omatoimisesti käytiin pari kertaa Kata Noi-rannalla.
      Snorklausretkillä käytiin PhiPhi:llä.

• 982137498

Sairastuitte koska huoneissa on hometta.
        Nimim. kaksi kertaa orchidissa.. ensimmäisen ja viimeisen

• liisae

Ollaan jo eläkkeellä, mutta ollaan käyty 20. vuoden aikana 16-17 kertaa Thaimaassa, eri kohteissa. Nyt olen lähdössä 20.11.17 Phuketiin Patong Merlin hotelliin, jossa ollaan oltu ennenkin. Lähellä keskustaa, isot uima-allasalueet ja ranta ihan lähellä. Olen käynyt Bankogissa ,Pattayalla useita kertoja, Hua Hinissa useita kertoja, Khao Lakissa ennen tsunamia, Krabilla kerran ja Phuketissa 5-6 kertaa.

• Ihmetouhua

Miten tää liittyy alkuperäiseen kysymykseen??

• mersuperseetLiikkeelle

ISOLLE BUDDHALLE menee hyvä kävelypolku, säästää taksirahoja kun oikaisee sen kautta.

• Ihmetouhua

Miks tarttis säästää taksirahat?

• Kivapaikka

2 kertaa ollaan perheen kanssa kyseisessä hotellissa oltu. Viimeksi tammikuussa 3viikkoa. Me ollaan tykätty paikasta, rauhallinen sijainti, hyvät uima-altaat ja runsas aamupala. Ensimmäisellä kerralla oltiin uudemmassa puolessa rakennusta, olisko ollut rakennus 6 ja se oli huomattavasti parempi ja rauhallisempi sijainniltaan kun vanhempi puoli. Huoneet oli hieman kuluneet, mutta ajaa asiansa, kun nukkumassa siellä vaan käydään. Altailla riittää vilinää ja vilskettä, mutta rauhallisiakin nurkkia löytyy ja tuoleja on todella paljon. Aamupalalle kannattaa mennä pienempään ravintolaan, koska on huomattavasti rauhallisempi. Kaikinpuolin kiva hotelli! Mukavaa lomaa teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33