Kuulin, ettei mitään lupia tarvita tuolla virvelöidessä. Onko totta?
Keskustan Valkeisenlammella virvelöinti
11
379
Vastaukset
- nimimerekki
kaupungin lammissa saa virvelöidä. Mutta hotelli-Isovalkeisen lohilammikossa ei.
Ja luonnollisesti kallavedessä ei.- kalastusta
Ei pidä paikkaansa. Kalastamiseen virvelillä tarvitaan Valkeisenlammessakin valtion kalastuskortti, jos kyse on 18-65 vuotiaasta. Siinä ei tarvita lääninmaksua, mutta muilla vesillä sekin pitää olla vielä kortin päälle.
- säteileekö
Kuopion jätelampi. Lääninsairaala laski vuosikausia jätevetensä Valkeisenlampeen. Kalojen mukana saa kaikkea kivaa.
- llkj
Kyllä vedenlaatua tutkitaan, kun on uimarantakin. Kesäkuussa veden laatu ollut "melko hyvä".
- JuhaniRisto
Ei mulla ainakaan mitään lupa ole kun olen Valkeisenlammella virvelöinyt. Joka päivä käyn siellä ja matkaan lähtee muovikassillinen lohia jotka pistän sitten pakkaseen.
- poliisin_palvoja
IP osoitteesi on selvitetty ja voit odottaa vierailua poliisilta ovellesi lähipäivinä. Törkeästä kalastusrikoksesta voi joutua vankilaan varsinkin kun kaltaisellasi roistolla lienee rötöksiä jo taustalla vaikka kuinka.
- JuhaniRisto
Niin sinunkin IP osoite on selvitetty ja voit odottaa vierailua liivejä käyttäviltä moottoripyöräsediltä lähipäivinä. Huomenna menen kalaan ja taas nousee muovikassillinen lohia ylös ja lupaa en maksa koskaan bua-ha-haa...
- amatöörikalastaja
http://www.kalaan.fi/kalapaikat/68106/Valkeisenlampi.htm
Tuolla sanotaan ettei MITÄÄN lupia tarvita, mutta voiko tuollaisiin sivustoihin sitten luottaa. Ihme kun ei Kuopion kaupungin sivuilla mainita asiasta mitään.- JuhanRisto
Kyllä voi. Kävin tänään tekemässä rikosilmoituksen nimimerkistä "poliisin_valvoja" kun herjasi minua rikolliseksi.
- JuhaniRisto
Nimimerkkini on siis JuhaniRisto, ei JuhanRisto. :D
- Anonyymi
Pappa on legenda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764