Kelpuutatko nainen

enoopaljonmikään

17

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokumuuammatti

Älä aliarvioi itseesi!! ihan hyvä ammatti sinulla.

• HyvvääYötä

Elämän ja kuoleman kysymys : D ))

• Eiköhän se tärkeintä millainen ihminen on muuten. Ei ammatilla eikä rahalla merkitystä. Kyllä vähemmälläkin tulee toimeen. Rakkaus tärkeintä.

• Omavalta

No totta helvetissä. Sormet, ne taitavat sormet ja taitavat kädet.

• Kyllä_hyväammatti

Sehän on mahtavaa , osaat varmaan tehdä kaikenlaista. Arvostan kädentaitoja.

• entiedämitäsanoa

Kiitos rakas...

• Lisäisin vielä; tärkeää, että toinen viihtyy työssään mitä tekee.

• tuplakoo

Jos nimesi on Harri "Höylä" Soikkeli niin kyllä kultaseni.

• ainakinnuoruudessa

Ei se ammatista ole kiinni, mutta kun haluan vain yhden tietyn miehen ja hän ei ole puuseppä, mutta tiedän että osaa korjailla paikkoja.

• puuseppäfani

Ammatilla ei väliä mutta jos pitäis näin niinku naisena listata suosikkiammatit miehelle/kumppanille, niin puuseppä olis ihan siellä kärjessä eli puuseppämiehet ovat mieleeni. Siis sellaiset jotka myös osaavat tehdä jotain. Pelkkä ammattinimike ei kerro mitään.

• totuusonseettä

Täällähän naiset sanoo arvostavansa, mutta tosielämässä ei paljon kiinnostusta naisilta saa, jos asuu jossain lähiössä, ajelee vanhemmalla Toyotalla, lomalla käy Tallinnan risteilyllä ja naisen vie kahville ABC:lle.

• Runotytteli_

Niin pienet on piirit sulla..
        Niin kapeasta perspektiivistä kaiken näet..
        Oma norsunluutornisi sua suojaa ,
        huutelet sieltä..
        Totuutta et silmiin uskalla katsoa ;)

• Niinsevaanmenee

Arvostan kädentaitoja, eikä mitään alatyylistä tähän sisälly. 🤗

• Vaatimattomallemiehelle

Puuseppä on hyvä ammatti. Olethan keskimääräistä älykkäämpi, joten pystyt mihin vaan.

• puusepäntytär

Isäkin teki työuransa puuseppänä. Ihan hieno ammatti. En usko että minulla edes synkkaisi kenenkään akateemisen miehen kanssa pidemmän päälle.

• Tsunamiaalto

Riippuu muista taidoista enemmän, kuten myötäelämisen taito, huumorintaidot..puusepäntaidot ovat plussaa silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe