Menevänne vaikkapa töihin? Jäisi tuo laatikkomainen asioiden vaahtoaminen ja vaivaaminen vähemmälle.
Oletteko ajatelleet
Sisältöäelämäänteillekki
10
213
Vastaukset
- Höhhöö54
Oikeesiin töihin? Ei ikinä! Joku itsekunnioitus sentään meikäläiselläkin
- Vedolleherkkä
Pistäisitkö sen laatikonkannen kiinni, täällä vetää.
- mitensensanoisi
ei kukaan huoli mua töihin
- kunhan_kerron
ei minuakaan huoli kukaan töihin
- vastarannankiiskilä
En kyllä ole ajatellut menmä, kesälomaa on jäljellä vielä kaksi viikkoa.
- Söinsärkeä
Joskus käynyt mielessä, mutta tulin sitten järkiini.
- hahaahahahahhahaha
:D :D :D
- tääonkyllä
Paras vastaus!!! :D:D:D
- Miäsvastaa
Olen. Hankin lisäksi Netflixin ja muut kanavapaketit, aloitan työväenopistossa pitsinnypläyksen ja kirjoitan iltaisin väikkäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039