Missä vaiheessa mieheksi kasvamista poika saa alkaa kutsua pippeliään kyrväksi? Itse en kyllä alle 18-vuotiaille antaisi näitä määrittelyvaltuuksia.
Pippelin ja kyrvän ero?
9
516
Vastaukset
- peenis-lintu-
Penishän se on, ja kyrpä vasta sitten kun on pystyssä, ja haluaa ronskimpaa kieltä käyttää. Joku on täys mulkku, vaikka olisi kuinka pieni varustus alapäässä.
- mittatietoinen
Ei kysy ikää, 18cm on kyrpä iästä huolimatta. 12cm on pippeli iästä huolimatta.
- PieniOn
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
- Mitat-pois-perseestä
PieniOn kirjoitti:
Näin,itse pidän omaa 15/4,5 pippelinä,se missä ja miksi käydään kylässä yhden vanh. miehen luona on 19/5,5 kyrpä,josta vaimo tykkää...
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Mitat-pois-perseestä kirjoitti:
Todellisuudessa sinulla on 12/10cm ja sillä teidän kylän isomunaisella 16/12cm.
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.- Ime-kiveksiä
h-x kirjoitti:
Asko tietää kullin koot :D
On se epeli.Sinä mielisairas homo olet epeli jos joku.
- kullisetä
Vanhemmilla miehillä on isoja roikkuvia tummanahkaisia kulleja. Kyrpiä kunnon siittoiässä olevilla, jäykkiä pystytanassa seisovia. Nuorilla pojilla ohuita pitkillä esinahoilla olevia pippeleitä.
Kaikki omalla laillaan kiihottavia katseltavia.
Mielestäni kyrpä on silloin, kun se on saanut ensikerran vittua maistaa. - Migulias
"Jäykkänä ja pystypäin, kuin luoto meressä, ajan aallokossa seisoo uusmaalaisten kyrvät." No, leikki leikkinä, mutta jo pikkupoikana hihittelin tälle, kun Uusmaalaisten laulua laulettiin.
- Häxä
Ihånå imeä ulkomaalaista krrrrpöööö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979