Usea vuoden ajan ja nyt Ruotsi/Suomi maaottelussa on ollut havattavissa, että nuoret urheilijat menestyvät hyvin, mutta menestyviksi aikuisurheilijoiksi kehittyy vain muutama vuosikymmenessä.
Vika taitaa olla järjestelmässä. Nuoret valmentautuvat lähes täysin vanhempiensa ohjauksessa ja sitten kun he joutuvat urheilujärjestöjen valmennukseen, kehitys lopahtaa.
Urheilujärjestöissä maksetaan valtavia palkkoja johtajille ja itse urheilijat jäävät sivuosan esittäjiksi. Urheilujärjestöt ovat nykyisin osaamattomien vanhojen ja vanhanaikaisten johtajien , joilla itsellään ei ole juurikaan näyttöjä menestymisestä, suojatyöpaikkoja.
Nuorille pitää antaa mahdollisuus ammattimaiseen harjoitteluun opiskelun ohessa ja myös palkata ajantasalla olevia valmentajia maailmalta.
Mitä vikaa Suomen järjestelmässä?
ttotta
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699