Onko kukaan käynyt koeajamassa tällaista?
Hienon näköinen auto, mahtaako olla pitkä odotus Pösön osajilla?
Peugeot 3008 (uusi malli)
6
249
Vastaukset
- 3008_driver
So what? Miksi et itse koeaja? Vai eikö ole pojulla vielä ajokorttia?
- Jacques-Pasteur
Laiskottaa. Odottelen muiden kokemuksia ennen kuin viitsin lähteä itse auditoimaan autoa.
- Hohhoijakkaa
Onko sulla kaikki kunnossa? Miksi pitää ihmisiä pojutella?
Eikö tämä palsta ole keskustelua varten, jos keskustelua, järkevää sellaista syntyy aiheesta kuin aiheesta, liittyen peugeot autoihin, ei siinä liene mitään pahaa. - 3008_driver
Hohhoijakkaa kirjoitti:
Onko sulla kaikki kunnossa? Miksi pitää ihmisiä pojutella?
Eikö tämä palsta ole keskustelua varten, jos keskustelua, järkevää sellaista syntyy aiheesta kuin aiheesta, liittyen peugeot autoihin, ei siinä liene mitään pahaa.Kaikki on kunnossa, myös pää. Sinusta en tiedä, itse tiedät varmaan olotilasi parhaiten.
Jos Jacques-Pasteuria laiskottaa, ei voi mitään.
- Makepösö
Tilauksessa on 120 HDi manuaalivaihteella. Oli niin hiljainen ja hyvä ajaa että olin myyty. Kesäkuussa oli 4kk toimitusaika, mutta automaatilla kai ainakin puoli vuotta.
Tässä dieselissä päästötikin ovat oikeasti tosi pienet, joten ajoa ollaan tuskin kieltämässä niinkuin voi käydä jonkun muun konsernin autoille. - sdjlflsdfd
Kyllähän niitä odottaa kait saa jonkin aikaa. Suomessakin myyty jo tuhat kappaletta. Mikä on oikeasti jo tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745