Lieksa-palstan tarkoituksena on keskustella Lieksan kunnan asioista. Palstalle kirjoitettujen viestien tulee vastata palstan aihetta ja olla Suomi24:n sääntöjen mukaisia. Tämä on Lieksan palsta - ei Jyväskylän eikä Alahärmän. Kun asialliset aloitukset poistetaan, pitää poistaa myös asiattomat höpinät muiden paikkakuntien tapahtumista. Kaikki mamuhäirikköviestit tullaan poistamaan.
Häirikkö riehuu palstalla
31
507
Vastaukset
- Lerkku-Lassi
Palstan häirikkö on ihastunut maahanmuuttajiin ja kopio heitä koskevia muiden paikkakuntien uuutisia netistä Lieksan palstalle ikäänkuin itsekukin ei niitä itse osaisi sieltä lukea. Todella tyhmä häirikkö.
Häirikkö kopioi mamujuttuja tänne siksi koska kuvittelee niiden ärsyttävän "suvakeiksi" kutsumiaan ihmisiä, mutta tosiasiassa hän ärsyttää vain palstan normaalikäyttäjiä joita mamujutut eivät yhtään kiinnosta.
- kukaagitoi
Uuninpankkolainen kirjoitti:
Häirikkö kopioi mamujuttuja tänne siksi koska kuvittelee niiden ärsyttävän "suvakeiksi" kutsumiaan ihmisiä, mutta tosiasiassa hän ärsyttää vain palstan normaalikäyttäjiä joita mamujutut eivät yhtään kiinnosta.
Kyllähän se on huomattu että joku jolla keittää yli on vuosia tänne kirjoitellut bemukoistaserkkupojistarasseista. Vai etkö ole sattunut sellaista huomaamaan?
- Lerkku-Lassi
Valvoja ei näytä saavan häirikköä pois palstalta. Asialliset aloitukset kyllä poistetaan muutaman minuutin sisällä. Ilmiantoja vaan riittävästi jokaiselta järkevältä kirjoittajalta.
- Eppäillii
Auttaisko? No kokillaan eipä tuo mitään maksa, vaan kun ei viittis edes tsekata roskaa läpi.
- Lerkku-Lassi
Eppäillii kirjoitti:
Auttaisko? No kokillaan eipä tuo mitään maksa, vaan kun ei viittis edes tsekata roskaa läpi.
Kyllä auttaa. Tänään on jo moni häirikön aloitus poistettu ilmiannon jälkeen.
- Robottiko.riehuu
Tuosta yläpuolelta on poistettu vanhan rekatun asiakirjoittajan täydellisen asiallinen ja sääntöjenmukainen kommentti. Tässä ei ole enää mitään järkeä!
Pitää paikkansa. Kirjoitin kuinka harmillista on, että ennen niin vilkkaan palstan annetaan kuihtua. Ehkä se, että ihmettelin, miksi moderointi ei seuraa omia sääntöjään oli liikaa. Alkuun on naulattu teesit asioista, jotka kuuluvat tänne. Sen vastaisesti palstan annetaan täyttyä ihan muille sivustoille kuuluvilla aloituksilla, joihin yleensä kommentoi vain aloittaja itse.
- paska.rattaassa
Onko aloittaja ihan omatekoinen poliisi, jutut ja uhot on sitä luokkaa.
Aloituksessa ei ole uhoa, vaan muistutus sääntöjen noudattamisesta Lieksan kunnan keskustelupalstalla. Palstalle kirjoitettujen viestien tulee vastata palstan aihetta ja olla Suomi24:n sääntöjen mukaisia.
Aihealueista löytyy kullekin paikkakunnalle oma palsta. Ei muiden paikkakuntien asioita tarvitse tunkea Lieksa palstalle. Ulkomaiden uutiset kukin osaa lukea itse suoraan netistä ilman, että niitä tarvitsee Lieksan palstalle kopioda.
Linkit palstalla ovat useimmiten tarpeettomia, koska ne eivät ole kirjoittajan mielipiteitä. Linkitys ei ole mitään keskustelua.- rijgepriojgeorijrgeoi
Manne.Uupumäki kirjoitti:
Aloituksessa ei ole uhoa, vaan muistutus sääntöjen noudattamisesta Lieksan kunnan keskustelupalstalla. Palstalle kirjoitettujen viestien tulee vastata palstan aihetta ja olla Suomi24:n sääntöjen mukaisia.
Aihealueista löytyy kullekin paikkakunnalle oma palsta. Ei muiden paikkakuntien asioita tarvitse tunkea Lieksa palstalle. Ulkomaiden uutiset kukin osaa lukea itse suoraan netistä ilman, että niitä tarvitsee Lieksan palstalle kopioda.
Linkit palstalla ovat useimmiten tarpeettomia, koska ne eivät ole kirjoittajan mielipiteitä. Linkitys ei ole mitään keskustelua.Manne.Uupumäenkin olisi hyvä ymmärtää, että "ulkomaailman" tapahtuvat koskettavat myös Lieksaa, vaikka sitä ei aina ihan suoraan joka kerta mainittaisikaan.
Paljon enemmän niin päin, kuin että Lieksan tapahtumat koskettaisivat "ulkomaailmaa".
Tarvitaan jotakin poikkeuksellista, että "ulkomaailma" jaksaa kiinnostua Lieksasta.
- - eikö.mene.jakeluun
rijgepriojgeorijrgeoi kirjoitti:
Manne.Uupumäenkin olisi hyvä ymmärtää, että "ulkomaailman" tapahtuvat koskettavat myös Lieksaa, vaikka sitä ei aina ihan suoraan joka kerta mainittaisikaan.
Paljon enemmän niin päin, kuin että Lieksan tapahtumat koskettaisivat "ulkomaailmaa".
Tarvitaan jotakin poikkeuksellista, että "ulkomaailma" jaksaa kiinnostua Lieksasta.
-Uhkaa lietsova rasistinen ja sääntöjen vastainen aloitus ei sovi rauhallisen Lieksan kunnan keskustelupalstalle. Riehunnan ennustamiset paikkakunnille ovat puutaheinää ja täysin asiatonta palstan täytettä.
- iweifjowijowi3ow34i
eikö.mene.jakeluun kirjoitti:
Uhkaa lietsova rasistinen ja sääntöjen vastainen aloitus ei sovi rauhallisen Lieksan kunnan keskustelupalstalle. Riehunnan ennustamiset paikkakunnille ovat puutaheinää ja täysin asiatonta palstan täytettä.
Älä viitsi lässyttää joutavia!
Mikä sinä olet määrittelemään, mitä palstalle kuuluu ja mikä ei?
Toki sinullakin on oikeus mielipiteesi kertoa, mutta mikä saa sinut luulemaan, ettei se riitä?
Harmi kun on palstalla tiettyjä, epäsuuntaajia. En väitä, ettenkö olisi kerran tai kaksi itsekin harhaan mukissut. Mutta, että näin kävisi jatkuvasti. Hyi hitto, mitä ajatuksen terveen olon saamattomuutta;)
Eli, olet uupunut manne . Älä turhan takia polta itseäsi loppuun. Itse asiassa, kysäisen miten määrittelet turhan, siin vastaa kohteliaasti turhasta;) ?
Katuvankka kirjoitti:
Käytätkö vielä kunta sanaa Lieksasta? Oletko Pielisen pielestä Pielisjärveltä kotoisin?
S24 käyttää sanaa kunta: "Keskustele Lieksan kunnan asioista".
Onhan Lieksa kunta 311 suomalaisen kunnan joukossa. Niistä 106 kuntaa käyttää myös kaupunki-nimitystä. Lieksan virallinen kunnan numero on 422.Katuvankka kirjoitti:
Käytätkö vielä kunta sanaa Lieksasta? Oletko Pielisen pielestä Pielisjärveltä kotoisin?
Olen saapunut junan tuomana suoraan Lieksan kauppalaan etelän suunnasta.
Hyvä:) Vastauksesi tyydytti. Arvostan junaa ja vanhoja ”lättähattuja”
Osittain olen huvittunut. En siksi, että minua nykyinen maailman meno ns. huvittaisi, vaan siksi, että Lieksa pasta on, kuten moni muukin tämä tietyn julkaisuyhtiön tuotteet hieman arvosteluni alaisena. Toki vain henkilökohtaisesti, ei niinkään yleistäen. Pois olkoon paha arvostelu toisia kohtaan minusta. Syytä on lähinnä arvioida asioita asioina.
Joukko mihin kuulumme on, totta kai, valinnan ja ajatuksen vapautta. Suomessa pitkälti on vielä sanan vapautta. Palstan ja palstojen hallinta, ja huolittelu palstavalvojien ja muun kera on nyt vain mennyt sille tasolle, että lipeää on lähin verbi ja toisaalta aiheellinen aineellinen mikä heti tulee mieleeni. No saako livetä, kuinka kauan lipeän lipeäni kera?
Leikkimielinen kysymys, onko lipeää ja kuinka paljon ollut, ja mihin sitä käytitte tai käytätte asioittenne lipeämisessä joskus aikoinaan tai nyt?
Aika hassua, mutta minulla on muistikuva lipeän käytöstä. Toki olette olleet myös kemian oppitunneilla.- mokia
Kunnan asioihin kuuluvat kantaväestö työttömät kunnat joutuvat maksamaa kelalle sakkomaksut eläteistään.
- Eikai.omg
Maailmanmatti?
Nimimerkkini toisen osan "kaappasin" pielisjärveläisestä paikannimestä, jonka löysin paikallishistoriaa tutkiessani. Olen käynyt paikalla ja siinä on tiessä hyvin pitkä, uuvuttava ylämäki, josta paikan kerrotaan saaneen nimensä.
Voidaan leikitellä.
Mutta olen vain, joskus vitsikäs.
https://www.youtube.com/watch?v=uB6YO8qlmNE- roiskis.lähiseura
Elon varrella on kaikki oikein. Jos sen ottaa oivaltaen omaksi.
Todellinen intervalli on nannaa. Uuvuttavia mäkiä?
http://kuntoplus.fi/treeni/juoksu/intervallijuoksu/intervalliharjoittelun-perusteet
Elon varrella on kaikki oikein. Jos sen ottaa oivaltaen omaksi.
Todellinen intervalli on nannaa.
Olkaa hyvät, ylämäkeen.
Ja kaikille oman uunonne... eipäs, kun, uunin lämmittäjille, ala tai yläpuolelta. Varrasleivästä puhumattakaan. Hapankorppuine ilmeineen. Mitä sitten nyt virneistänne ilmeillenne kehittelette? Olkaa!
Minua ei mikään niin enemmän harmita, kuin saamattomuus ja tyhjänpäiväinen typeryyden markkinointi! ;)Ja. Sanonpa vielä sen verran. Että jokaisen olisi syytä ottaa huomioon korrelaatio. Ja se tarkoittaa yksinkertaisuudessaan sitä, että otat huomionarvoisesti kaiken huomioon.
Ja ken tohtii kanssani syvimpiin kaavoihin mennä näin, tervetuloa.
https://www.youtube.com/watch?v=-iOnBtSJxM8
PS. Kuka ketä opettaa? Kuka on hyvä, ken pahaksi muuttuu, miksi? Sinustako löytyy elämän tietäjä?
Kuka on kuka,tahansa?- näkyvä.kuu.tähtikin
Kuka tohtii leikitellä Lieksa palstalla hieman sallitulla kielellä?
Vill du att vi ska ta ställning till alla våra konversationsstilar?
Och inte lämpligt, Mäkelä, inte Vammas och andra, blockera mig. - lähes.tajuava
Ja ilman mitään tuskan pahaa. Aloittajalle. Kuka? Missä? Milloin. Peruste. Ei omakohtaisuutta pitää ja ottaa, tulla typeryyksien myötävaikutukseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=ywQ6n_YNDlU - kuuppasi.sekaisin
Valvottaako psyykelääkkeesi lähes.tajuava?
Tuohon kunta asiaan vielä heitän lusikkani sen verran soppaan, että eikös se tuossa suomi24 otsikoinnissa mene niin, että Pohjois-Karjala on paikkakunta ja Lieksa kaupunki. Kunta sanana on kyllä todellakin käytössä vielä eräissä yhteyksissä, ikään kuin kuntien jäänteenä. Puhutaan esimerkiksi kuntavaaleista, ei kaupungin vaaleista. Uupumäkikin kommentoi tuolla ylempänä Lieksasta paikkakuntana, aivan oikein. Kuulostaisi aika hassulta puhua Lieksan paikkakaupungista, mutta aloitustekstissä pitäisi olla Lieksan kaupungin, ei Lieksan kunnan keskustelupalstalla. En nyt sitten tiedä miten oikein menisi? Korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä, tuleepahan sitten tällekin päivälle jotain oppia.
Tämä on nyt tietenkin jonninjoutavaa saivartelua, mutta menköön vaikka viihteen piikkiin;)
Uupumäki tuolla ylempänä osasi oikein todeta lukumäärätkin ja kuntanumeron. Nimityksestä tässä nyt vain on kyse, ei sen kummempaa. Ja laitetaan nyt sitten vielä linkki, mistä asiaa voi tarkastella.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_kunnista- ei.ole.vaikeaa
Itä-Suomen läänissä on Pohjois-Karjalan maakunta, jossa on Lieksan kunta, jota voidaan myös kaupungiksi kutsua. Kaikki kunnat eivät ole kaupunkeja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969