Matut riehuvat Jyväskylässä ja Alahärmässä, Torninossa.
Koska on Lieksan vuoro joutua riehunnan kohteeksi?
Onhan Lieksan poliisin kaasuvarastot täynnä. Apuvoimien tulo ympäri Itä-Suomea kestää kauan, joten syytä on varata kaasua riittävästi.
--
Kurja tulevaisuus uhkaa Lieksaa
13
199
Vastaukset
Uhkaa lietsova rasistinen ja sääntöjen vastainen aloitus ei sovi rauhallisen Lieksan kunnan keskustelupalstalle. Riehunnan ennustamiset paikkakunnille ovat puutaheinää ja täysin asiatonta palstan täytettä.
- elämäntyö
Ei voi erehtyä aiemmasta nimimerkistäsi, niin samanlaista ja jatkuvaa kyttäämisesi on.
elämäntyö kirjoitti:
Ei voi erehtyä aiemmasta nimimerkistäsi, niin samanlaista ja jatkuvaa kyttäämisesi on.
Hyvä, että vihdoin ymmärrät mistä on kysymys. Asiattomat ja rasistiset törkyviestit pitää poistaa ja ilmianto kuuluu kaikille tosiasioista pitäville Lieksan palstan lukijoille ja kirjoittajille.
- 9jfpoiw3jp243
Älä viitsi höpötellä joutavia! Pään painaminen pensaaseen ja silmien sulkeminen on suurta typeryyttä.
Ei aloituksessa ole mitään rasistista eikä uhkaa lietsovaa.
Kyse on pelkästään armottomasta tosiasiasta, että Turun tapauksen jälkeen erilaiset katastrofitilanteet ja häiriköinnit ovat vaan lisääntyneet, eikä niitä vastaan näytä yhteiskunnalla olevan oikein muita keinoja kuin turha lässytys.
No Jyväskylässä sentään oli kaasua, joka onneksi tällä kertaa tehosi. Mutta riittääkö kaasu enää ensi kerralla? - Lerkku-Lassi
9jfpoiw3jp243 kirjoitti:
Älä viitsi höpötellä joutavia! Pään painaminen pensaaseen ja silmien sulkeminen on suurta typeryyttä.
Ei aloituksessa ole mitään rasistista eikä uhkaa lietsovaa.
Kyse on pelkästään armottomasta tosiasiasta, että Turun tapauksen jälkeen erilaiset katastrofitilanteet ja häiriköinnit ovat vaan lisääntyneet, eikä niitä vastaan näytä yhteiskunnalla olevan oikein muita keinoja kuin turha lässytys.
No Jyväskylässä sentään oli kaasua, joka onneksi tällä kertaa tehosi. Mutta riittääkö kaasu enää ensi kerralla?Kirjoita niiden paikkakuntien palstoille, joilla on tapahtumia. Lieksassa ei ole. Voimme lukea tapahtumat netistä suoraan eikä linkitettyinä Lieksan kunnan keskustelupalstalta.
- dsfjpewejpwjpow3j
Lerkku-Lassi kirjoitti:
Kirjoita niiden paikkakuntien palstoille, joilla on tapahtumia. Lieksassa ei ole. Voimme lukea tapahtumat netistä suoraan eikä linkitettyinä Lieksan kunnan keskustelupalstalta.
Kirjoitan niille palstoille, joille sattuu huvittamaan.
Siitä ei kaiken maaiman Lerkku-Lassien kannata olla sen enemmälti huolissaan.
Jos ei kiinnosta lukea, niin miten voi olla noin ylivoimaista jättää lukematta? Levytila on nykyään niin halpaa, että kyllä suoli24:n servereille sontaa mahtuu sen, minkä täältä ehditään lapioida.
Ja jos ehditään lapioida liikaa, niin ylläpito hoitaa hommansa. - LopetaPelleilysi
Lähinnä näyttää nämä sun lapselliset viestisi olevan palstan täytettä.
Ja aivan hyvin voi vielä Lieksassakin tapahtua, kun matuja on.
Kannattaa ottaa myös huomioon se, että tämä on Suomi24-foorumi jota ei voi pitää kunnollisena keskustelufoorumina. Joten on hölmöä valittaa "vääristä" avauksista. Eikä mikään estä sua kirjoittamasta jotain juuri Lieksasta, kyllä tänne viestejä mahtuu.
- faktaa.vaan
Alahärmässä oli neljä turvista erotettu koulusta tappelujen takia.
- rassenäly
Ei kai Alahärmä Lieksaan kuulu?
- sdfljspdojofpw
rassenäly kirjoitti:
Ei kai Alahärmä Lieksaan kuulu?
No onko Lieksan kouluissa maahanmuuttajia?
Eikö minkäänlaista analogiaa Alahärmän tapahtumiin nouse mieleesi?
- mikähyöty
Näiltä palstoilta tulisi välittömästi kitkeä pelkoa ja vihaa lietsovat rasistien kommentit ja aloitukset. Ylläpito hoi!
- höööhhhöööö
Vihaa tuntuvat lietsovan kyllä lähinnä islamilaiset.
No, älkää nyt lööperiä puhuko. Asun nykyisin Lieksassa ja kotoisin Pohjanmaalta, tosin hieman ylempää, kuin Alahärmä. Olen jostain Kannuksen ja sen välistä.
Lieksa palstalle kuuluvista asioista on täällä aiemminkin puhuttu. Minun mielestäni paikkakunnat, joilla on näitä ”suojeltavia onnettomia” ovat monessakin suhteessa niitä paikkakuntia joiden kansalaisilla on oikeus pohdiskella tämän maahanmuuton ja pakolaisten syvintä ja likintä sielunelämää sisemmälle menevän tarkastelun kannalta. Totuuden selvittämiseksi on syytä olla monta teoriaa.
Yksinäisinäkö he nykykännyköittensä kanssa ovat levittäytyneet Suomeen pakolaisiksi?
Onko järjestäytymistä?
VOK ohjaajat hallitsevat 24/24 tuntia aina heidän keskustelujaan hyvin kielitaitoisina?
Ei ole säännöissäkään kielletty ennakoimasta tuleva tilanne!
Aika monta vuotta on vierähtänyt, kun näistä asioista on keskustelua täällä Lieksa palstalla käyty. Olen pyrkinyt sanavalinnoillani ja lauserakenteillani siihen, että en loukkaisi ketään. Ei nämä viimeaikojen tapahtumat muuta alkuperäistä mieltäni maahanmuutosta, mutta olkoon, siitä syntyisi kohta varmaan romaani.
Jos tarjotaan omaa asuntoa sijaiskodiksi pääministeritasolta, niin se on sellaisenaan vakavasti otettava viesti, ja pitäisi ennakoida paremmin tuleva, jos on minkään sortin valtiomiestaitoa. No nyt mennään näin ja sillä sipuli. Lieksassa on toivottavasti riski konflikteihin pieni, ja toivottavasti pienenä pysyykin, mutta pieni se on pienikin joka maasta ponnistaa.
Ja Ruotsiin nyt mentiin, ja sieltä kohta takaisin! Järkevää? Sallitaan. Onko tässä fiksusti toimittu valtiovaltojen taholta? Kysyn vaan?
Joku tunnettu artisti lauloi aikoinaan, raha ratkaisee. Niin, mutta nyt kärsii kaiken rahan osapuolet. Maahanmuuttajista varmasti osa sipisee, ei ollutkaan mitä luvattiin. Kanaaninmaan petturiko hän olikin.
Näiltä pohjilta kun asiaa pohdiskelee, on joillekuille hyvin vaikeaa olla johdonmukainen. On tämä melkoista sekamelskan mennyttä, oloa ja tuloa. Tuomiopäivään en vielä usko. Olkoon tulevassa minun tuomiopäivä, ei se tarkoita, että se olisi kaikille oleva;)
Olkaapas hyvällä päällä ja mielellä sillä, ja pysykää kohteliaalla tiellä.
Ja, ennen kaikkea, ennakoikaa tuleva tilanne.
https://www.youtube.com/watch?v=BPw7cKOxv-Y
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969