Mitäs on naisella mielessä?
Neiti on sitten hyvä ja avautuu :)
On tääkin paikka kertoa ikävästään
11
401
Vastaukset
- Kylläonnäinnn
Jos ei josta kusta pidä. Antaa sen olla eikä täytä palstaa haukuilla
- Mitäkömielessä
No sepä se tietysti, ja vaikka mitä muuta, mutta en jaksa kirjotella niin pitkää epistolaa kuin se kaikki mielessä oleva vaatii ;o).
No mitäs AP:llä mielessä? Kerrohan ihan omin sanoin, ja väritä juttua kivasti ;).Kyllä nyt täytyy sano että olet ainoa täyspäinen vastaaja tähän mennessä.
Sitä en sitten tiedä kuka olet.Hetero kun olen mielessä on aina, sunnutaina ja maanantaina myskin ti, ke, to, pe, la.
Varityskirja liidut puttuu.- Mitäkömielessä
KUOKKA kirjoitti:
Hetero kun olen mielessä on aina, sunnutaina ja maanantaina myskin ti, ke, to, pe, la.
Varityskirja liidut puttuu.Jokaisena päivänä, ainakin vilauksella se käy mielessä ;o), joskus viivähtää pitempäänkin, varmaan kiusallaan ;).
Olin muuten ostamassa Lidlistä sitä värityskirjaa ja värikyniä, iski taiteellinen luomisvoima päälle, mutta ei ollu enää myynnissä :(. Itsellä on käynyt samoin, saman nimisessä kaupassa.
Oli sellainen valokenno kansio johon olisi voinut mahtua tapletti, en ostanut sitä heti ja seuraavalla kerralla niitä ei enään ollutkaa.- Mitäkömielessä
KUOKKA kirjoitti:
Itsellä on käynyt samoin, saman nimisessä kaupassa.
Oli sellainen valokenno kansio johon olisi voinut mahtua tapletti, en ostanut sitä heti ja seuraavalla kerralla niitä ei enään ollutkaa.Monta kertaa pyörittelin käsissä niitä kirjoja, mutta mä saakelin tollo en sillon ostanu!
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ;).
Pitää mennä kirjakauppaa, tai katsella markettien lehti/kirjaosastolta jos vaikka onnistuisin löytämään. - Mitäkömielessä
KUOKKA kirjoitti:
Toi on niin tuttu sanonta ;)
Sinulla varmaan olet hyvä piirtämään :)Joskus, silloin uutena ;) voittanut piirustus- ja taidekilpailuja, mutta se oli silloin joskus. Nyt kyllä harmittaa pirusti kun olen unohtanu/tahtomattani jättänyt sen taakse.
Nyt sen sijaan piirtelen, maalailen ja jopa entisöin huonekaluja. Aikani kuluksi, on halvempaa vapaa-ajan viettoa kuin istua jossain kapakassa kuuntelemassa öriseviä kännääjiä. Mitäkömielessä kirjoitti:
Joskus, silloin uutena ;) voittanut piirustus- ja taidekilpailuja, mutta se oli silloin joskus. Nyt kyllä harmittaa pirusti kun olen unohtanu/tahtomattani jättänyt sen taakse.
Nyt sen sijaan piirtelen, maalailen ja jopa entisöin huonekaluja. Aikani kuluksi, on halvempaa vapaa-ajan viettoa kuin istua jossain kapakassa kuuntelemassa öriseviä kännääjiä.Minulla olisi kanssa noita entisoitäviä huonekaluja, semmoinen hentonen pirtin pöytäkalusto pitäisi lakata, sitten olisi neljä tuolia pitäisi maalata valkosiksi, mutta kun ne pitäsi ensin ainakin pinta työstää. Kapakka eipä kyllä ole minunkaan paikkani.
Käyn vielä ulkon, sitten unille.
Sinulle kivaa iltaa ja yötä ;)- Mitäkömielessä
KUOKKA kirjoitti:
Minulla olisi kanssa noita entisoitäviä huonekaluja, semmoinen hentonen pirtin pöytäkalusto pitäisi lakata, sitten olisi neljä tuolia pitäisi maalata valkosiksi, mutta kun ne pitäsi ensin ainakin pinta työstää. Kapakka eipä kyllä ole minunkaan paikkani.
Käyn vielä ulkon, sitten unille.
Sinulle kivaa iltaa ja yötä ;)Kesällä helppo tehdä hionta ulkona, talvella hion tuolla piharakennuksen sisätiloissa. Koneella ensin, ja loput käsihionnalla. Sen jälkeen uutta maalia/lakkaa pintaan, niin vanhakin näyttää nuoremmalta ;o).
Samoin, vedet huomista saunanlämmitystä varten saunaan letkulla, sen jälkeen rauhoittuminen ja unien katseluun, joten hyvää yötä ;).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029