Pihavalaisimeen tarvitsisi noita 3 kpl. Tehoa saisi olla vähintään 30 W per lamppu. Tällä hetkellä on 30-wattiset energiansäästölamput (loisteputki), mutta ne ovat pakkasella himmeitä eivätkä kaikki edes syty paukkupakkasilla. Ja kirkastuvat hitaasti.
Netti on noita ledejä pullollaan, mutta mistä saisi oikeasti laadukkaita? Ei kuitenkaan sikahintaisia...
Tehokas 30 W led-lamppu E27-kannalla?
5
221
Vastaukset
- Sitnenäkyykaikki
Kirjoita googleen "E27 led lamppu 30w"
- Lontoonmurteella
Tai E27 bulb 30W
Oikeasti laadukas mutta ei sikahintainen on ongelma. Laadusta kun ei etukäteen tiedä.
Uusista tuotteista tiedät niiden laadukkuuden vasta siinä vaiheessa, kun ne joko kestävät luvatun ajan tai hajoavat paljon aiemmin. Kokemusta on E14 kantaisten ledilamppujen osalta molemmista nimenomaan virtalähdeosan hajoamisten kautta eli ledin kestäisivät mutta kuumuus tappoi hakkurin.
Lähi-tokmannin hyllyssä näyttää olevan 15-17 W ja 1800 lumenin E27 kantaisia Airamin lamppuja hintaan jotakin 15 - 16 euroa. Siitä voisi ottaa osviittaa 30 W tehoisen lampun hinnalle.
Netistä kasottuna 30 W teholampulle speksit noin 3300 lumenia, 50000 h käyttöikää, sisäänrakennettu tuuletin jäähdytystä varten ja hinnat luokkaa 40 euroa. Pituutta tällä jöötillä on lampun kannasta mitattuna 215 mm.- etsilleiheijoo
https://www.banggood.com/E27-28W-SMD5730-140LEDs-Warm-White-Pure-White-Corn-Light-Bulb-AC85-265V-p-1177285.html?rmmds=category
Mutta kyllä 10 watin ledistä tulee ihan riittävästi valoa. - Muuten_hyviä
Näissä "maissilampuissa" on ollut riesaa pakkasen kestävyydessä. Kaikki muuten hyvin mutta lämpölaajentumat rikkoneet ledikorttia,
Lyijytön tina ja pitkät vedot kortilla ei toimi.
Powereissa ei mitään ongelmaa. - tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836