Miks ton Annin pitää kiljua kokoajan ku se o äänessä.
Anni Hautala
45
2249
Vastaukset
- Ertyuio
Samaa olen ihmetelly itsekin. Pilaa kaiken mihin koskee.
- Iiiuuuyyyttt
Samallalailla se kiljuu radiossakin. Siirtyispä pois telkkarista niin kaikki olis tyytyväisiä.
- HyväElämähyvätRahat
Valmet Automotive on käynnistänyt historiansa suurimman rekrytointikampanjan, jolla haetaan yli 1000 uutta autonrakentajaa Uudenkaupungin autotehtaalle....
Haussa on työntekijöitä hitsaamon, maalaamon, kokoonpanon sekä sisäisen logistiikan tehtäviin.
Kampanjaa tukee Suomi-kiertue, jonka myötä Valmet Automotive vierailee kahdeksassa kaupungissa eri puolilla Suomea 2017 - 2020 aikana. HyväElämähyvätRahat kirjoitti:
Valmet Automotive on käynnistänyt historiansa suurimman rekrytointikampanjan, jolla haetaan yli 1000 uutta autonrakentajaa Uudenkaupungin autotehtaalle....
Haussa on työntekijöitä hitsaamon, maalaamon, kokoonpanon sekä sisäisen logistiikan tehtäviin.
Kampanjaa tukee Suomi-kiertue, jonka myötä Valmet Automotive vierailee kahdeksassa kaupungissa eri puolilla Suomea 2017 - 2020 aikana.Ei kannata hakea autotehtaalle.
- radiooooon
Ei sovi telkkariin alkuunsakaan! Ärrrrrsyttävä!!!!!
- Mittatäys
Aivan kamala tyyppi. Ei tota kukaan pysty katsoo/kuuntelemaan.
- AnSkuBar
Mä oon ihmetellyt ihan samaa, radiossa en voi kuunnella sen naurun käkätystä ja pilaa koko Idolin huutamalla.Pakko laittaa äänet pois ku se tulee ruutuun.
- äitykkä
Anni ei ole ainoa kiljuja,suomalaiset viihdeohjelmat ovat menneet ihmeellisiksi kiljuntakilpailuiksi,siellä huudetaan ja melutaan toistensa päälle puhuen ettei saa selvää erkkikään.Bosse on yksi niistä.
- Surkeeta.on
Joo, ei sovi telkkuun eikä radioon.
Menis johonki jossa ei tarttis nähdä/kuulla nin kaikki olis taas hyvin. - Ujnyhbtgv
Kiljuhanhi
- Melkkunen
Sitä tässä on kanssa ihmetelty. Katsois joskus itseensä telkkarista niin ehkä tajuaisi
Itsekin miten typerältä se kuullostaa. - Mittatäys
Taas pilaa parastaikaa tulevassa jaksossa tekopirteydellä koko ohjelman.
- Typerännäköistä
Yrittää saada ohjelmaan "vauhtia ja menoa" Ei onnistu. Miksi niillä on mikki? Kuuluisi ilman mikkiäkin Utsjoelle asti.
- Ertuvartu
Ei pysty kanssa ymmärtämään tota jatkuvaa huutoa/kiljumista.
Kuka näitä oikein telkkuun valitsee, sillä ei ole homma hallussa ollenkaan. - Hannikainen.pertti
YÖK....
- Purulelut
Ärsyttää etenkin radiossa tuo vinkuminen.
- Syyskausi
Ärsyttävä huutaja.
- KAMANDIIDULIDIIDULI
Hyvä tyyppi/juontaja.
- Dippadappaduu
Sopis mieskuoro huutajiin.
- radioooon
Nykyisin on pienentänyt vaatetustaan, mutta silti ei vetoa! Ei vaan kertakaikkiaan ole telkkuun sopiva. Kaikenlainen luontevuus ja karisma puuttuu, yrittää olla hauska - ei onnistu!
- Eisovimihinkään
Se on just noin. Yrittää epätoivoisesti olla hauska mutta kun ei vaan ole.
Sitten tulee toi kamala huutaminen kehiin joka ei uppoo kehenkään. - kiljukaulahössöttäjäanni
Miksi Anni Hautalalla oli tyhmää ohjelmaa juontaessaan punainen tosi antava iltapuvun mallinen retku yllään. Mitä jos Janne Kataja tulisi pelkässä kalukukkarossa studioon pyörimään, mikä älämölö feministeiltä.
Siis ei minua mitenkään Hautala kiihottanut, miksi edes esitellä rintavakoa napaan saakka, en ymmärrä. Eikö hänen pestinsä ole lukea paperista . - kankkunen
KiljuKaula poi telkkarista.Samoin naurun räkätys radiossa.Luulis jo Jaajoa ja Perälää vituttavan ton muijan käkätys.
- Tappiotas
Katsois kerran ite yhe jakson mis on ni vois loppuu toi huutaminen.
- ffghlkjhgfd
Annissa on jotain sanoinkuvaamattoman puoleensavetävää. Haluaisin suudella häntä kaikkialle.
- Mistenmies
En koskis kepilläkään.
- Idolspilalla
Taas on odotettavissa viikonlopun Idols juonnoissa jonkun sortin kiljuntaa.
- Annijatkoon
Anni on paras laulaja koko tosta roskasakista.
- pakkosanoa
Ellen Jokikunnas takas. Ärsyttäää Hautalan "MÄ EN KESTÄ" huuhdahdukset ym. mesoamiset. Vähemmän on enemmän.
- Emojika
Samaa mieltä. Kuka tahansa mutta ei Hautala. Pilaa kaiken mihin osallistuu.
- väärälläalalla
Hautala on tosi epäluonteva ja kiusaannun ain ku se on tv:s
- puhku
Anni Hautala ihan jees, en voi moittia koska en itsekään osaisi paremmin juontaa ja ainahan on vara kaikkien kehittyä.
- Sässisäsä
Anni hyvä..pysy radiossa,et sovi telkkariin! Ihme älämölöä koko ajan,ei sen juontoja voi katsoa tuntematta aivan suunnatonta myötähäpeää. Ketkä ihmeet aina valitsee sen johonkin ohjelmaan,sopii ihmetellä enkä ole ainut!
- Qventus
Radioon takas, ei sitä voi telkusta kattoo ku se mylvii ku hirvi.
- Juntti007
Idols muutenkin läpipaska 2017 kausi, juontaja sen mukaan, Anni Hautala pois televisosta kiitos, nelonen media please kuulkaa toiveemme
- Kypsynytkatsoja
Mä en kanssa voi sietää koko akkaa. Miks helvetissä noi kaikki radiojuontajat tunkee telkkariin.
- Tusanoin
Totanoin hokija. Surkein ikinä
- Hanhi.pautala
Ehkä historian huonoin TV-juontaja. Tekopirteä mylvijä.
- Kyllästynyt
Ihmettelen myös tätä Hautalaa. Tolkutonta huutamista ja älytöntä naaman vääntelyä. Katsois mallia miesjuontajasta. Vähemmän on enemmän
- Digidigipoks
Tehkää niin kuin minä. Talletan kaikki ohjelmat mitkä haluan katsoa. Katson ni silloin kun on aikaa. Voin kelata pois kaikki mainokset , hautalat, kilpailu sääntöjen loputtoman selityksen ja kertauksen, kaikenlaisen turhan mölyämisen ja huutamisen.
- Hyihirvitys
Aivan kamala akka, hyi helvetti mitä huutoa ja käkätystä.
- Hiljainen_mies
Kappas, muutkaan täällä ei tykkää Annin tekopirteästä olemuksesta...miksiköhän kuitenkin vuodesta toiseen juontaa tätä proggista vaikka selvästi läpi paistaa, ettei naista edes oikeasti kiinnosta homma.
Olisihan noita muitakin markkinoilla, myötähäpeää luvassa taas illalla kun Anni "innostuu" semifinaaleista..ja huutoa. - Shaisseee
Tuo koko Suomipopin aamu on niin täyttä kuraa, että ihmettelen kovasti miten jotkut pystyvät kuuntelemaan päivästä toiseen. Samoja alapää juttuja!! Hyi yök!!!
- Ennookuullumitään
Mistä tiedät?
Anni o kaunis ja ihqu:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717