Ootteko muuten huomanneet, että noi kylän paskanpuhujat ja juoruilijat yrittää niillä toisten mustamaalaamisilla viedä huomion omista ja läheisten vajavaisuuksista ja luurangoista mitä kaapista löytyy? Juoruu just niistä asioista mitä muka joku tekee, missä itte on just se pahin. Koitetaan omat ja läheisten paskat kaataa toisten niskaan, ennen kun asia tulee ilmi. Eli, mitä enempi ihminen juoruaa muista, sitä enempi omasta kaapista löytyy luurankoja !
Juorukelloilla omat luurangot kaapissa
Kiiskiliiski
2
182
Vastaukset
- Paprimiäs
Luvalahdellahan noita hirviöperheitä ja juorukelloja löytyy, heh heh. Varmaan paikalliset tietää kenestä puhutaan.........
- Njkljkjk
Mielisairas ihminenhän ei sitä itse tiedosta, että on mielisairas vaan pitää käyttäytymistään normaalina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699