Moi! Terveydenhoitaja epäilee mulla anoreksiaa ja joudun tiistaina punnitukseen. Pitäisi lihoa, jotta terkkari tai vanhemmat ei ala epäillä enempää. Mitä voin tehdä? Olen mättänyt tänään 800kalorin edestä herkkuja, vaikka ei edes olisi tehnyt mieli ja olo on hirveä. Tekisi mieli oksentaa, mutta sitten siitä ei olisi mitään hyötyä. Miten voin nostaa painoa n. 2 kg?! Veden juonnin tiedän jo, mutta onko muita keinoja. Herkkuja en haluaisi syödä.
Punnitukseen lihominen!
Miee_
1
142
Vastaukset
- Rebeeezzz
Kuukautissuojatäyteenhiekkaa , alusvaatteisiin ja hiuksiin pieniä painoja .En siis mikää anorektikko enkä koskaa ollukkaa ihan normaali ,olenvaan sattunut kuulla kaikenlaisia huijauksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745