Niin siinä sitten vain kävi. Pitkä liitto päättyi siihen, että mieheni rakastui chatin kautta toiseen naiseen. Löytyi minua niin paljon parempi nainen, että mieheni hylkäsi koko yhdessä rakentamamme elämän ja päätti samalla ryhtyä kolmen lapsen isäksi. Ilmeisesti vaihtokauppa hänen mielestään kannatti, mutta minä en voi kuin ihmetellä.
Voiko netissä tutustua niin täysin toiseen, että on valmis tällaiseen ratkaisuun. Voiko chattikeskusteluissa rakastua. En ole koskaan moiseen uskonut, mutta nyt on vissiin sitten pakko.
Chattinainen vei mieheni
16
6531
Vastaukset
niin olisi käynyt jollakin muulla tavalla jos hän ei olisi chattaillut. Vastakkaista sukupuolta kyllä tapaa muuallakin, se "oikea" voi tulla vastaan vaikka lähikaupassa tai työmatkalla. Jos homma ei kotona toimi, on lopputulos sama, ennemmin tai myöhemmin. Se, että ex-miehesi oli lisäksi valmis ryhtymään kolmen uuden lapsen "sijaisisäksi", osoittaa että teillä oli mennyt tosi huonosti jo pitkään... tai sitten hän vain pitää kovasti lapsista!!
- kar1
Joo, samoilla linjoilla. Miehesi oisi todennäköisesti voinut lähteä vaikka lehdenjakajan mukaan...Sitten oisit valitellut että lehdenjakaja vei miehesi...Ehkä olisi syvän itse tutkinnan paikka...Pää pystyyn!
- Kaija
Kuikahan kauan tämä kolmen lapsen isyys kestää kun ensimmäinen nettiromanttisuus tästäkin suhteesta karisee!
- kolmen lapsen äiti
miksi nainen haluaa äidiksi?
koska hän on nainen inhimillinen ja lämmin ja haluaa rakastaa toista ihmistä- hän luo elämää puolisonsa kanssa.
nainen joka ei halua lapsia ei ole mielestäni kovinkaan lämmin.
voisiko olla tämä syynä, että olet jotenkin kalsea ihminen naisellisista avuistasi huolimatta, epänainen ja "hävisit". - Hölö
Kaija kirjoitti:
Kuikahan kauan tämä kolmen lapsen isyys kestää kun ensimmäinen nettiromanttisuus tästäkin suhteesta karisee!
Rukoilee jo pian takasin vaimon luo!
kolmen lapsen äiti kirjoitti:
miksi nainen haluaa äidiksi?
koska hän on nainen inhimillinen ja lämmin ja haluaa rakastaa toista ihmistä- hän luo elämää puolisonsa kanssa.
nainen joka ei halua lapsia ei ole mielestäni kovinkaan lämmin.
voisiko olla tämä syynä, että olet jotenkin kalsea ihminen naisellisista avuistasi huolimatta, epänainen ja "hävisit".lapset yleensä naisesta sen parenpaa tai huonompaa tee. Tuskinpa sillä "kytkintä nostaneella" miehellä nämä lapset ensimmäisenä olivat mielessä kun sitten päätti laittaa puolisonsa vaihtoon. Eihän "kauheeta akkaa" (lue: vaikealuontoista) kestä kukaan, oli hänellä sitten lapsia tai ei!
- Mimmu
Kyllä chattikeskusteluiden lomassa rakastua...tai ainakin ihastua vakavasti. Jos virtuaalimaailmassa vain törmää siihen sopivaan henkilöön, niin silloin on helppoa puhua ihan kaikesta hänelle. Myös niistä asioita mitä ei ehkä tule koskaan puhuttua sille omalle kumppaille. Itselleni kävi näin. Silloinen suhteeni ei toiminut ja asia johti sitten toiseen.
- Hölö
Nettimies/nainen ei olekaan sama IRL!
- Nirppu
Kuulostaa hullult, mut mitäpä hänen perää haikailemaa, antaa mennä, ku haluaa.Et sinä ole sen arvottomampi, kun me muutkaa,mut ei o sun x eikä sen uuskaa!Saatan satuttaa sinua sanoillani, mut ei merkkaa mulle mitää..Ravistahan paplarit hevonkuuseen ja ala elää!! Joo, sut on jätetty, mut älä sinä jätä sinua, nainen!Aattele hyviä puolia, oot vapaa, oot itsenäinen ja helvetin upea! Älä katkeroidu äläkä kanna kaunaa, se vaa hajottaa.
- niinkävi
mullekkin 10 vuoden liiton jälkeen itse menin ja rakastuin chattailukaveriin.
Nyt eletään yhdessä. - Minkki07
Onhan se helppoa olla kirjallisesti rakastettava, mutta oleppa sitä kokopäiväisesti ja vielä yöllisesti. Saattaapa löytyä uudesta kumppanista uusia puolia kun muuttaa saman katon alle, ja ajatusten vaihtoa pitää harrastaa suullisesti. Itse olen huomannut että osaan kirjeissä ilmaista itseäni todella hienosti ja syvällisesti. Kaikki asiat tulee ulos juuri niinkuin ne tarkoitin, mutta aloitappa vakava keskustelu parisuhteessa. Jo menee kieli solmuun ja tippa linssiin ja asiat sanoo niin että loukkaa toista vaikkei tarkoittanutkaan.
Minkä näkönen oot&mist oot kyl mä sua voin tökätä;)
- luupää
chatin kautta ihastua toiseen. kokemusta on..
- kokenut
valitettavasti ihmettelysi on täyttä totta. itse olen siitä hyvä esimerkki, rakastui chatistä löytämääni mieheen. itse jätin pitkän suhteen tämän vuoksi.
- Poliisi
Hoh-hoijaa. Sitä kuulkaa chatissä rakastutaan tai ihastutaan mielikuvitushahmoon. Usko tai älä. Näistä nettisuhteista kestää
- nainen -68
Itselleni kävi myös niin että cattailin ja tapasin kivan tuntuisen miehen ja kirjoittelimme kuukauden sähköposteja ja kirjeitä.
Kun sitten tapasin miehen livenä, tuli käymään luonani niin sille tielle hän jäi. Ensitapaamisesta lähtien asuimme yhdessä ja tästä on nyt kulunut kaksi ja puoli vuottaja meillä menee tosi hyvin. Rakastamme toisiamme ja kyhnytämme toistemme kyljessä kun juuri rakastuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796