Ruisleipä hernekeiton kans on niiin parasta, en tietä mikä vois yhtä hyvin sopia yhdessä.
Onks mulla tälläis mitä käy yhdessä eri ruoka lajit?? esimerkkejä?
Lempiruoka Yhdistelmä??
7
176
Vastaukset
- culinaristi
Vaikka kuinka paljon. Tänään pöydässä keitetyt perunat, possunfilepihvit ja kanttarellikastike. Jälkkärinä puolukkakiisseliä kermavaahdolla.
- Terhikikka
Joo nämä ovat hauskoja juttuja! Mulle ehdottomia yhdistelmiä on ruisleipä ja kalakeitto. Kinkkukiusaus ja joku vaalea leipä. Perunamuussi puolukkahillolla.
- Astro.Nauttija
Kahvi ja konjakki.
- aahhd
Kahvin kanssa sitruunamarenkeja mascarponen kera. Marenkeja ja mascarponea helppo valmistaa itsekin.
- toinenherkuttelija
Hernekeitto ja näkkäri, lihapullat ja muusi sekä puolukkasurvos
- lempi-lemppari
Hernari ja punssi, kalakeitto ain ruiskäntyn kera, keitinperunat ja läskisoosi. Syksyllä sienet
- fine-listi
Silakkapihvit ja oma , voinen , pottumuusi , lisukkeeksi opin etikkapunajuuret ja valkosipulikurkut - täydellistä !
Maalaismarkkinoilla näin kyltin - gluteiinittomat muikit - hih, siis tattaripanerointi
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/8007?q=silakka&foodType=ANY&portionUnit=G&portionSize=100&sortByColumn=name&sortOrder=asc&component=2331&
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774