Eli joo tiiän, näitä keskusteluja on miljonaa, mut ne ei oikeen vastaa mua ja emt halusin tehä uuden keskustelun. eli oon 12v täytän keväällä 13 ja kysyisin et tarttenko rintsikat? Siis mulla on sellasiaå toppeja (ei urheilu) joita sain (vasta) viime keväänä. Niiden kanssa jos hypin tai heilun rinnat sattuu. Rinnat alko kasvaa joskus puoltoista vuotta sitten, ja sillon kehitty nännit ja nyt on kasvanu vähän rintojaki. 3n kehtais pyytää rintsikoit
A) jos äiti sanaa esim. Et sä viel tarvi
b) jos en tarvi
c) sain niin vähän aikaa sit toppei
D) oon ujo
Ja siis mun "isorintaset" kaverit sanoo etten todellakaan tarvi ja nekään ei käytä. Ja siis ei ne ilkeyttään sitä sanonu jäipähän vaan mieleen. Ja tulee kauheen heru olo jos käyttää näin pienil rinnoil rintsikoit.
Mun koko ois 70 aa-a, seppäläs oli aa.
Ja sanokaa mitä hyvii liikkeit ois joista sais toppauksettomii liivei (tai vaikka urheilu toppeiki) halval porin keskustasta!
Kiitos jos jaksoit lukea ja viitsit vastata!
Rintsikat?
8
498
Vastaukset
- Homehtunutjuusto
Siis *en* kehtais pyutää rintsikoit, ei 3n kehtais pyytää...
Ap - Homehtunutjuusto
Ja jos joku koskee mua rintoihin ees vähän se sattuu ihan hirveesti
- Homehtunutjuusto
Vastauksia? Kommentoikaa! Kertokaa sielun sisaruudesta mitä vaan (;
Tahon vastauksii!!! - Jokujostaikai
Mä oon kans 12 mä käytän ite urheilu rintsikoit kävin ostamassa h&m ne mullaki on aik pienet rinnat mut käytän silti
- Jepjepjepjepjepjepjuuuu
No mulla ei oo isot rinnat ja urheiluliiveil menee.
- Topatutrintaliivit
Mene kauppaan ja osta itsellesi rintsikat, mutta muista sovittaa. Mä tein niin sun ikäsenä ja ostin kunnon kuppirintsikat ja reilusti topatut. Tuntu kivalta pitää niitä, kun tissit näky uloskin päin ihan oikeesti. Oli heti jotenkin niin naisellinen olo.
Tee sä samoin! - tyttöööööööööööööö
Sun äiti ei sano sulle niin, se varmasti jo odottaa että sä haluisit lähtee sen kanssa ostoksille! kerrot diit vaan ihan rohkeasti! Tsemppiä!
- MäOonCool
Itse sua nuorempana sanoin ja juttelin asiasta, ja sain. Nykyään mulla nyt 13 vuotiaana on D95.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764