Rintsikat?

Homehtunutjuusto

Eli joo tiiän, näitä keskusteluja on miljonaa, mut ne ei oikeen vastaa mua ja emt halusin tehä uuden keskustelun. eli oon 12v täytän keväällä 13 ja kysyisin et tarttenko rintsikat? Siis mulla on sellasiaå toppeja (ei urheilu) joita sain (vasta) viime keväänä. Niiden kanssa jos hypin tai heilun rinnat sattuu. Rinnat alko kasvaa joskus puoltoista vuotta sitten, ja sillon kehitty nännit ja nyt on kasvanu vähän rintojaki. 3n kehtais pyytää rintsikoit
A) jos äiti sanaa esim. Et sä viel tarvi
b) jos en tarvi
c) sain niin vähän aikaa sit toppei
D) oon ujo

Ja siis mun "isorintaset" kaverit sanoo etten todellakaan tarvi ja nekään ei käytä. Ja siis ei ne ilkeyttään sitä sanonu jäipähän vaan mieleen. Ja tulee kauheen heru olo jos käyttää näin pienil rinnoil rintsikoit.

Mun koko ois 70 aa-a, seppäläs oli aa.

Ja sanokaa mitä hyvii liikkeit ois joista sais toppauksettomii liivei (tai vaikka urheilu toppeiki) halval porin keskustasta!

Kiitos jos jaksoit lukea ja viitsit vastata!

8

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homehtunutjuusto

Siis *en* kehtais pyutää rintsikoit, ei 3n kehtais pyytää...

Ap

• Homehtunutjuusto

Ja jos joku koskee mua rintoihin ees vähän se sattuu ihan hirveesti

• Homehtunutjuusto

Vastauksia? Kommentoikaa! Kertokaa sielun sisaruudesta mitä vaan (;
      Tahon vastauksii!!!

• Jokujostaikai

Mä oon kans 12 mä käytän ite urheilu rintsikoit kävin ostamassa h&m ne mullaki on aik pienet rinnat mut käytän silti

• Jepjepjepjepjepjepjuuuu

No mulla ei oo isot rinnat ja urheiluliiveil menee.

• Topatutrintaliivit

Mene kauppaan ja osta itsellesi rintsikat, mutta muista sovittaa. Mä tein niin sun ikäsenä ja ostin kunnon kuppirintsikat ja reilusti topatut. Tuntu kivalta pitää niitä, kun tissit näky uloskin päin ihan oikeesti. Oli heti jotenkin niin naisellinen olo.
      Tee sä samoin!

• tyttöööööööööööööö

Sun äiti ei sano sulle niin, se varmasti jo odottaa että sä haluisit lähtee sen kanssa ostoksille! kerrot diit vaan ihan rohkeasti! Tsemppiä!

• MäOonCool

Itse sua nuorempana sanoin ja juttelin asiasta, ja sain. Nykyään mulla nyt 13 vuotiaana on D95.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31