Kiipulassa

Mainostakaa

Olipa mahtava kokemus tutustua Kiipulan koulutuskeskukseen ja puutarhanhoitoon! Koko kylä teki minuun suuren vaikutuksen. En tiennyt tuollaisen paikan olemassaolosta mitään ennen viime viikonloppua. Miksi Janakkala ei mainosta mitenkään tuollaista paikkaa? Ihmisiä olisi varmaan pilvin pimein tulossa tutustumaan ja mm. ostamaan luomutuotteita Miinantorilta. Pitäkää nyt herrantähden enemmän ääntä itsestänne, te hitaat ja hiljaiset hämäläiset!!!

18

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuupastakovippasi

Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?

• Kuupastakovippasi

Saitko opiskelupaikan kun niin kehut?eikös toi ole lyseo?

• Suriseekokuupassa

Lyseohan on Leppäkoskella, kyllähän sinun se pitäisi tietää. Olithan kyseisen koulun priimus.

• Kuupastakovippasi

Juu ja sä jäit luokallesi. Nyt kolkuttelet kiipulassa ovia mutta et pääse sisään

• kenentehtava

Kiipula on säätiö. Ei kunta voi sitä erityisesti mainostaa, paitsi kertomalla sen sijainnista koulutus- ja kuntoutuskeskuksena.
      Kunnan tehtävät ovat toisen luontoisia. Se esimerkiksi kaavoittaa maata Kiipulaankin.

• Kuupastakovippasi

Mitä sä lässytystä?

• Häpeänpuolestasi

En edes sanoin voi kuvata kuinka surullinen olen puolestasi.
        Toivottavasti löydät vielä elämän.

• Kuupastakovippasi

Sä onneks oot löytäny elämän.KIIPULASTA

• jussikojhjhjjh

siellä meni 3v tv puolella v75-78 erikoista aikaa,omanlaisensa paikka elää.päivi jäi mieleen,
      .

• Anonyymi

87-88 atk-tallennus,salli opetti ja kavereina mm minna, sari, liisa, soile, anu. Vaikka mulla meni se vuosi aika susille niin nää kaverit sieltä muistan yhä, olitte ihania, mulla on joskus teitä iso ikävä.

• Anonyymi

Katsoin kauppakoulun yhteystietoja.
      Ìhmettelin , että onko koulussa enää ainuttakaan
      miestä opettajana?

• Anonyymi

Janakkalassa on paljon uskonnollisia kultteja ja Kiipula.

• Anonyymi

Kävin Kiipulan sivuilla.
      Olihan siellä päällikköä ja johtajaa.
      Tietty, eihän tittelit välttämättä ole kuin palkkausta vaeten, mutta jotenkin huumorillahan tuo täytyy ottaa.
      Minä johdan, Sinä johdat, Hän johtaa, Me johdamme, .....

• Anonyymi

Luulis, että Kela puuttuu asiaan.

• Anonyymi

Koska tossa kiipulassa on taas avoimet ovet, mä haluisin kans tutustuu toimintaan. Mä oon opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet, ei kai toi 2017 ainoo päivä ollu.

• Anonyymi

Koska Kiipulassa on taas avoimet ovet? Haluisin myös tutustua toimintaan. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa. Kai tuolla joskus taas on avoimet ovet?,Ei kai tuo 2017 ainoo päivä ollu.

• Anonyymi

Kiipulan koulutuksen avulla sain töitä, ihan hyviä hommia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32