Minulla on tällä hetkellä hieman yli 3 vuotias Söpö niminen naarasrotta , jonka kaveri jouduttiin lopettamaan pari viikkoa sitten. Rottani on ollut selvästi vaisumpi yksin jäätyään vaikka ruoka vielä maistuukin. En tiedä hyväksyisikö hän uutta kaveria, mutta yrittäähän aina voi. En ole uusia rottia enää hankkimassa, mutta mikäli joltain löytyy kohtalotoveri niin yhteyttä saa ottaa. Pieniä vaivoja on, joten elinikää ei varmastikaan kauaa enää ole, joten seuraksi soveltuisi toinen vanha naaras rotta.
Yksin jäänyt vanha naaras rotta
Mimmu27
3
155
Vastaukset
- Zedä
Kokeile ottaa yhteyttä vaikka lähiseutusi virallisiin kasvattajiin! He varmasti ainakin osaavat neuvoa seudun muita harrastajia, elleivät sitten halua itse ottaa rottakaveriasi eläkekotiin.
http://www.kesyrottayhdistys.fi/kasvattajat/
Mulle tuli useampi tyttö eläkekotiin kun mulla vielä oli rottia. Aikuisia toki vaikeampi totuttaa kuin poikasia, mut kyllä niistä aina joku toimiva yhdistelmä löytyi.- Mimmu27
Kiitos neuvosta. Täytyy katsella tuolta
- Liah80
Hei!
Miten tässä kävi?
Olen kasvattaja itse ja autan mielellään jos voin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699