Katsoppa olen laittanut MSN sivuille pystyyn yhteisön keskusteluja ja kädentöiden taitoja ( taide,mm. maalaus betoni ja kipsityöt, askartelu yms) joka sopii hyvin myös kuuroille ja heikostikuuleville. Yhteisön kautta voit myös tuoda julki töitäsi.
Katso Katso
http://groups.msn.com/Artonharrastukset
Yhteisö meille
emeritus2
1
419
Vastaukset
- Kuuro nainen
Kävin pikaisesti kurkkaamassa sun sivullasi.Tuo Villa Albin,piirros talosta, oletko piirtänyt sen ihan itse? Täytyypä sanoa,että upea on!! Olet kai arkkitehti,kun piirrät noin hienosti tuon Villa Albin-talon?
Valitettavasti en viitsi laittaa tuohon mitään,kun pyysit miespuolisia jakaamaan kokemuksia niistä,sillä olen nainen.. :D Toisaalta ymmärrettävää,kun mä en osaa betonijuttuja,enkä edes kitata seiniä.
Mutta keramiikasta olisin tosi kiinnostunut, ja aionpa pyytää erästä naispuolista kaveriani mukaan keramiikkakurssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774